Melchior Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg kjøpte en Barton 2500+ cpu fra netshop for 2 dager siden. Har et Abit NF7-S HK. Idag gikk jeg inn på Biosen og endret en instilling til "user defined" der man kan lese av cpu clock osv. når jeg gjorde det så fikk jeg muligheten til å endre multiplyer. Betyr det at MP på min cpu er ulåst? Trodde alle nye barton er låst. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) MP på min barton er ikke låst EDIT: Den er ganske ny den og!(min altså) Endret 10. juli 2004 av BaX Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 det at du kan endre MP i bios betyr ikke at cpu ikke er låst. stikk inn i windows og start opp WCPUID eller CPU-Z for å se om MP virkelig har forrandret seg. jeg kan stille MP så mye jeg vil på min barton uten at det har noe virkning. men på min mobile derimot.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har faktisk aldri testet det... Mulig det er sånn på min og Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 jeg fyrte mp opp til 12x så sjekket jeg cpu-z og sannelig stod det 2004,5 MHz Men jeg har et spørsmål her. Hvor langt kan man klokke opp mp med extreme volcano 12 viftekjøling. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvor langt kan man klokke opp mp med extreme volcano 12 viftekjøling. LANGT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå