Harry_-_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Noen som vet om en internet sie der dem selger komplett sammensatt kjøleblokk med peltier til amd socket-a? (helst norsk) Slik som denne bare at det er socket a? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ser ikke ut som om noen gjør det gitt. Men er det ikke likegreit å kjøpe peltierelement og kjøleblokk separat? Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 tja...men vilke deler trenger jeg da? vannblokk, peltier, psu, coldplate (får man kjøpt det?), isolering og kjøle pasta/fett men jeg har en ide kjøle ned vanne i tanken med en litt mindre peltier.... vanne kommer inn i tanken på den varme siden av peltie, og vanne går ut av tanken på den kalde siden av peltie jeg har bilde bile men fikk ikke den fram her Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tror nok ideen din vil fungere heller dårlig, men du kan jo alltids prøve. Siden jeg er lat og ikke gidder forklare heviser jeg deg bare hit: http://www.overklokking.no/guides/peltier_guide/ Lenke til kommentar
teq Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Pelt i tanken? Først varme opp vannet for så å avkjøle det igjen? Ikke smart. Hvis virkningsgraden på elementet hadde vært 1 så hadde du sittet igjen med samme temp ut av tanken som inn. Siden elektronikkomponenter med så høy virkningsgrad er nærmest ikke-eksisterende, vil du tilføre varme i tanken i stedet for å fjerne den. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 oki, fuck that men ingen som vet om komplett cpu kjøler med tec? oki, noen som vet hvor de selger peltier element da?....vet at netconnection selger det, men de har ikke noe info om dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå