Xbox-PS2 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Diagnosen sier at jeg ikke kan motta ping, noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 trenger nok litt mer info enn det...fortell om adsl/bredbånd levrandør og sånn. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Jepp 2meg ps Nextgentel linje fra ruter. noe annet? Endret 10. juli 2004 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Du må nok sette opp routeren din riktig. Åpne porter og/eller sette opp NAT skikkelig. Husker ikke hvilke porter det er snakk om, men den infoen finner du sikkert et eller annet sted. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Et lite problem er at jeg ikke har tilgang til ruteren min, men jeg greier å spille LIVE da. Så jeg må be Nextgentel sin ELENDIGE kundeservice om hjelp. Noe som vil ta timer på timer med venting på noe som jeg sikkert ikke får fikset p.g.a inkompetanse. Endret 10. juli 2004 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) kan ikke akkurat skryte av telenor's kundeservice heller.... , men pass på at det ikke er noe annent program som kjører i bakgrunn på pc'n når du skal koble opp( p2p programm, msn, internett, mirc eller noe annent) og pass på brannmur Endret 10. juli 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Er litt usikker på hvorfor du klager ? Det er ikke alle adresser som kan pinges da. Og hvorfor skal du pinge ? ADSL-ping er ca15, ellers funker ikke linja. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Er litt usikker på hvorfor du klager ?Det er ikke alle adresser som kan pinges da. Og hvorfor skal du pinge ? ADSL-ping er ca15, ellers funker ikke linja. Jeg klager fordi at jeg ikke kan koble til. I feil diagnosen består linjen alle testene bortsett fra ping testen. Jeg lurer litt på hva du mener med at linjen ikke funker for jeg sitter og bruker linjen akkurat nå... Endret 10. juli 2004 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 kan ikke akkurat skryte av telenor's kundeservice heller.... I forhold til Nextgentel er Telenor rene himmelen, de har kanskje ikke så mye peiling, men de har åpent 24timer og jeg har aldri ventet mer enn 10 min. Mens Nextgentel har ingenting: åpent 8-21 kun hverdager mangfoldige timers køer uten og overdrive pluss liten kompetanse, med andre ord fantastisk. Burde ikke jeg vært markedsføringslederen dems? Ironisk nok kjenner jeg henne. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Du sier at linja funker - da må pingen være iorden. ADSL funker ikke med lang ping. Det kan være mange årsaker til at du ikke får returping. Feilen er nok derfor andre steder. Routerkonfig er foreslått og er også mitt tips. Har du vært på NGT eller relativt.net ? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Når jeg går på endring.nextgentel.no og velger routeren min står det at den ikke er klar til denne funksjonen og at jeg må ta kontakt med kundeservice. Jeg har aldri sagt at det ikke er routeren min. Endret 10. juli 2004 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 F****!! Jeg går på student abonnement og kan derfor ikke endre portene. PS. makan til deprimerende musikk på ventelinjen til NGT har jeg aldri hørt før! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 føler litt med deg nå...alle firmaer har slik tragisk musikk..telenor kjører samme sangen om og om igjen... ...er alt håp ute for ps2 online da? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Virker sånn ja. Det var f*** meg orgel musikk, jeg kødder ikke. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg går på student abonnement og kan derfor ikke endre portene. Må være noe spesielt med avtalen til skolen din i så fall. Jeg har NTNU-avtale hos NGT, full tilgang til alt. Gjør det sjelden gjennom endring.nextgentel.no, pleier å koble meg til routeren med telnet, men du har vel ikke tilgang til det heller da. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Har faktsik ikke prøvd, men kundesrvice fyren sa at jeg ikke hadde tilgang til å endre noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå