Monhart Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Som topic sier, får jeg en stygg - og særdeles irriterende - blåskjerm når jeg skal til å gå inn i menyen hvor jeg velger partisjoner og om jeg vil formatere eller ei, osv. Altså rett før denne menyen kommer fram. Så derfor lurer jeg på om noen av dere kloke hoder kanskje har møtt på noe slikt før - eller har noe anelse om hva jeg skal gjøre. JA, pc`en er proppfull av virus, men jeg har "avast!"-antivirus gående nå, uten at det hjalp noe særlig. *snufs* Venter spent på hjelp På forhånd takk - Monhart. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Starter du inst. i win?(Høres sånn ut) Ta heller å boot cd'n Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Starter du inst. i win?(Høres sånn ut)Ta heller å boot cd'n Jeg starter selve innstallasjonen i win, men maskinen booter jo etter noen minutter likevel, hvor man så velger at man skal starte opp "windows xp setup", istedet for vanlig "windows xp" oppstart. Så det blir vel helst det samme? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 du kan ha korrupt filsystem pga virusangrepet......da kan du bruke killdisk og så formatere igjen etterpå....... Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 du kan ha korrupt filsystem pga virusangrepet......da kan du bruke killdisk og så formatere igjen etterpå....... Aiight, men hvordan brukes "killdisk"? Og funker det å kun "kille" èn partisjon av hdd`en? Det skulle gjort seg bare å fått formatert c:, og latt d: være igjen urørt. Om det er mulig? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Feilpostet, hører hjemme i "Programvare-Windows" Flyttes. Btw... Trådstarter: Animert avatar er ikke lov og den blir fjernet i dette øyeblikket. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Feilpostet, hører hjemme i "Programvare-Windows" Flyttes. Btw... Trådstarter: Animert avatar er ikke lov og den blir fjernet i dette øyeblikket. Mkei:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå