Anne G Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg bare lurer på hvorfor jeg har fått "advarsel" under navnet mitt? Pluss en haug med firkanter? Hvis det er fordi jeg i god tro postet fire spørsmål i fire tråder som mine første innlegg, så synes jeg kanskje det er en litt merkelig velkomst. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Vi har vel alle det under vårt eget navn. Ingen andre brukere, bortsett fra moderatorer går jeg ut i fra, kan se hvor mange advarsler du har fått. Prosenten som står der blir vel fylt opp etter hvert som du får advarsler.. (bare gjetter her.. ) Tror ikke du har noe å bekymre deg for.. Edit: Trykk på prosenten for å se hvem du har fått advarsel av, og hvorfor. (Hvis du har fått noen da..) Endret 9. juli 2004 av medi8or Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Står det 0% er det ingen advarsler Vi ser alle dem... (edt: Våre egne altså) - Ville også synes det var kjipt gjort å gi deg advarsel på de postene der. Endret 10. juli 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=170099 Du har ikke fått noen advarsler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg