Izor Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Satt å så på tv i går da jeg kom over Jaws 2! Det MÅ være den dårligste filmen jeg noen gang har sett. Hva synes dere? BTW kan noen forklare meg forhistorien, som hvorfor haien hadde et styggt arr på siden av ansiktet. OG hvorfor er den så FORBANNA STOR? Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg så den Det var da båten vi så i starten eksploderte haien fikk det store arret. De eneste scenene den haien så ekte ut var undervannsscenene vi bare kunne seg skikkelsen til haie. Stor stygg plastmodell, hihi :] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Den haisommer "fornøyelses parken" hos Universal studios er mer ekte en selve filmen. :!: Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 personligt så liker jeg filmen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jaws 1 og 2 er kule skrekk filmer 3 er kanskje den dårligste filmen noen sinne 4 er dårlig den også, men er ivertfall mye bedre en 3'n Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jeg så den på min nyinnkjøpte dvd for et par dager siden, og jeg må si at det var en svært dårlig film. 1ern er en del bedre.. Har enda ikke sett 3ern og 4ern, men det kommer sikkert ila helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå