Nitrius Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Hei har bursdag idag og akkurat når kl slo 12 for 47 min siden fikk jeg gaven av foreldrene mine som var denne MP3 spilleren altså noe som jeg hadde ønsket meg i lengere tid Men jeg lurer på noen ting, får man kjøpt fjernkontroll til denne? vis det, hvilken? og hvor får jeg kjøpt den? Kommer sikkert flere spørsmål ettervært men har nettopp fått den så kommer ikke på fler Edit: når det gjelder firmware oppateringer til denne, må jeg legge inn alle? eller må jeg legge inn den som har kommet til sist? Endret 10. juli 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Firmware tror jeg du bare må legge inn siste som har kommet ut. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Siste? så jeg skal bare glemme de eldre, for den nyeste har de gamle i seg? jeg vil helst være sikker før jeg gjør noe... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Legg inn det nyeste du Gratulerer med "dagen" som var/er og ny mp3 spiller Endret 10. juli 2004 av sparks Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Tusen takk Okay da tror jeg på deg sparks får legge inn nyeste da Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Ingen som vet om det finnes en kontroll til denne spilleren? vis det hvor finner jeg den? har funnet en kontroll som er til soundhub spiller, men vet ikke om jeg kan bruke den, men vis jeg kan, så bestiller jeg den fra hjemmesiden dems... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Dei selger ikkje fjernkontroll til HD500 lenger, men du kan få kjøpe ein av meg. Send PM Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 det jeg lurte på var om den til soundhub virker til HD500... den til soundhub kom 7 juli eller noe sto det på hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå