voice- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har en SX1 i skrivende stund. Har noen klager på telefonen, de fleste koker ned til enten Symbian eller at den ikke er en klapptelefon. Derfor vil jeg ha en klapp. Jeg vil gjerne høre hvordan V600 er før jeg kjøper...speselt bra hvis noen kan sammenligne med f.eks. T610, Z600 eller SX1. 1. Er skjermen god? 2. Trekker telefonen mye strøm? Hva er vanlig tid på batteriet? 3. Starter telefonen fort? 4. Treg gjennom menyene? 5. Hvordan er systemet? Oversiktlig eller rotete? 6. Hvordan er Motorola-telefoner i forhold til ÆØÅ? 7. SX1 har den beste høytaleren jeg har hatt nær øret mitt, hvordan er V600 her? 8. Vibrerer telefonen? 9. Har den god rekkevidde? (er den utvendige antennen til nytte?) 10. Andre saker jeg bør vite? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Du kan jo sjekke ut erfaringene om mobilen som brukerene her har lagt ut: https://prisguiden.no/vis_produkt.php...roduct_id=16995 Jeg ville også anbefalt å gå til en mobiltelefon-forhandler å prøvd telefonen. Lykke til Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Sikla selv på v600, men med så lite minne samt at den ikke kan ta opp video, ble dette plutselig ikke et tema lenger. Behold din Sx1 til S700 kommer. Etter min mening er Sx1 den beste og mest funksjonsrike telefonen på dagens marked. Lenke til kommentar
voice- Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Du kan jo sjekke ut erfaringene om mobilen som brukerene her har lagt ut: https://prisguiden.no/vis_produkt.php...roduct_id=16995 Jeg ville også anbefalt å gå til en mobiltelefon-forhandler å prøvd telefonen. Lykke til Joda, erfaringene hjalp, men jeg får ikke et bilde i forhold til andre telefoner, det var derfor jeg startet denne tråden. Skulle gjerne stikke innom en forhandler og prøve telefonen, men i Narvik er det ikke så mange som har den inne...én butikk jeg ikke har prøvd enda, og jeg har ikke store forhåpninger. Og selv der kan jeg ikke få eT realistisk bilde ab batterilevetid, signalstyrke osv. Lenke til kommentar
voice- Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Sikla selv på v600, men med så lite minne samt at den ikke kan ta opp video, ble dette plutselig ikke et tema lenger. Behold din Sx1 til S700 kommer. Etter min mening er Sx1 den beste og mest funksjonsrike telefonen på dagens marked. Jeg tar aldri opp video, og bruker ikke mine 8MB minne i dag, ser ikke disse tingene som store mangler. Litt idiotisk å begrense det til 5MB og så sette en mp3-spiller inn der, men jeg har iPod... Antar du menes SE S700. Fancy, men ikke for meg. Den største grunnen til at jeg vil ha en klapptelefon er at jeg har SX1 som har en STOR skjerm. Stor skjerm er utsatt for store riper, med mindre den beskyttes av telefonen. S700 sin skjerm er like utsatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå