gale _mathias Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 en hver med litt respekt for seg selv og sin pc har shuttle x, sier seg selv at d suger med et digert, bråkete, upraktisk kabinett, alt annet en barebone sux! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hmmm, finnes det noe mening med denne posten? Hvorfor skriver du dette? Kanskje noen trenger plass til flere harddisker, kanskje noen vil ha vannkjøling, eller at de liker å modde? Det finnes garantert grunner til å velge "digre, bråkete og upraktiske" kabinetter, ettersom det at noen kanskje har plass, og finner et stille og veldig praktisk kabinett? Skjerp deg gutt, de to postene dine er helt uten mål og mening, og vil starte en kort krangel før de blir låst... Herr Brun Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 bråkete, upraktisk kabinett, De fleste barebone bråker mer en de fleste "store" pcer gjør, og upraktisk. Si meg hva så er så praktisk med en barebone hvis du skal ha myd Hdd plass og ikke gidde å stresse med fil-server? Hvis du vil ha vann kjøling da, du kan få det inn i noen bareboner men da er det begrenset til hvor god denne kan være. Jeg syns også at det er kjekkt med barebone, har selv en Shuttle SN45G og er veldig fornøyd med denne, men å komme å si at det er best med barebone er rent tull. Kanskje greit hvis du trenger en eller to hdd og en cd-rom. Og ikke bryr deg om at det er litt varmt og bråker litt, og du reiser på lan ofte så er det greit med en barebone pc. MEN hvis du vil ha 3-4 hdd og mer og en dvd-brenner og ei vifte styring slik at du kan velge om det skal ver varmt eller kaldt, om det skal være rolig eller bråke. Og de fleste bareboner er ikke serlig mye å modde på, iforhold til de fleste "store" kabinett. (Der var det en til person på den "ikke-seriøse/godeihode-folk-lista" mi ) Hilsen Lars Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 ikke får å bryte den dårlige stemningen, men det går akkurat å ha vannkjøling 1x viftestyring, 2x hd og en dvd brenner.. en kamerat av meg har det.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ja det går, men det var ikke poenget. Poenget er jo at han kommer og poster dette idiotiske innlegget uten mening, og han poster to plasser i tillegg. Det er klart det er flott med barebone, men det er feil å si at alle med respekt for seg selv har en shuttle x, og at alt annet suger! Herr brun Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 en hver med litt respekt for seg selv og sin pc har shuttle x, sier seg selv at d suger med et digert, bråkete, upraktisk kabinett, alt annet en barebone sux! Hva ønsker du å oppnå? Jeg liker ikke å si det, men du snakker om respekt. All respekt du hadde hos meg som en persjon jeg ikke kjenner og en fersk bruker av forumet er nå tapt! Slikt vås som dette kunne du spart deg for gale _mathias. Ser ingen grunn for å argumentere for/mot shuttleX ! Morna! LOZER Ble bare litt sint! Unskyld :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Stenges... av helt naturlige grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg