Gjest mafister Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Heisann. Jeg lurer på om det finnes noe bra 3D programmer til linux? Noe som kan minne om 3D Studio MAX, MAYA eller Lightwave med tanke på funksjonalitet. Det kan godt være et prog som er kommersielt. Mvh Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 01:50, lorderror skrev:Heisann.Jeg lurer på om det finnes noe bra 3D programmer til linux? Noe som kan minne om 3D Studio MAX, MAYA eller Lightwave med tanke på funksjonalitet. Det kan godt være et prog som er kommersielt. Tror MAYA eller Lightwave ganske nylig kom med en Linux-klient. Let litt rundt, du finner det nok. Men har du virkelig råd til et prog til 50-100K?!? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Finnes det ingen gratis som er greie i funksjonalitet eller en som idet minste er til en mer fornuftig pris enn det eks. maya er til linux,... Lurer faktisk på det samme selv,... - men har ikke lett så mye,... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 maya er vel gratis, men blender er vel bra, finnes til de aller fleste plattformer. Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 PLE som er gratisversjonen av maya finnes ikke til Linux :/ Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 blender er jo gratis, men var ikke de gått konk? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: Radiax skrev (2002-04-22 16:58):blender er jo gratis, men var ikke de gått konk? Det må være veldig nylig, for jeg var inne på siden deres for noen dager siden, og da var de fullt operative. Bra prog. hvertfall :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå