Torjus Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Når jeg starter PC'n så kommer det en rar piping i 2 sekunder så starter PC'n helt normalt... Dette skjer bare i oppstart og når jeg stiller CPU viften til under 3000rpm... Hvordan fjerner man ulingen og hvordan får man det til å stoppe å ule når man stiller CPU farten under 3000rpm? System specs: http://home.no.net/fuzzy2/data.htm Lenke til kommentar
nosto Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 last ned den nyeste biosen,fikser sikkert problemet ditt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Helst ikke... Vil ikke tulle med det der... + det er stress Kan jeg ikke fixe det på en annen måte? Lenke til kommentar
DarkWolf Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 grunnen til at det piper er at pcen din advarer deg om at på under 3000rpm så vil cpuen bli for varm.. er bare å oppgradere biosen så funker det sikkert fett;) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 grunnen til at det piper er at pcen din advarer deg om at på under 3000rpm så vil cpuen bli for varm.. er bare å oppgradere biosen så funker det sikkert fett;) Den piper på 6000 rpm også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå