Petterahl Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei! Jeg har et PowerColor 9800 Pro kort, har prøvd å flashe det til XT og det har lykkes. Men jeg har flashet det til bake, på grunn av at jeg syntes minnet ble for varmt. Hvor varmt kan det egentlig bli? Er det får varmt hvis man ikke kan holde fingarn sin der mer en 10 sekunder? Stemmer det også at med XT bios så økes også minne volten på skjermkortet? Takker får alle svar Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jeg får mitt tilsvarende kort om et par dager, og har kjøpt zalman kjøler til den. Skal se om jeg får tak i ett par minne kjølere også, slik at jeg unngår det. Minne får mer volt når det er flasha til xt om jeg ikke tar helt feil, så det stemmer nok at det skal bli ganske varmt. Hvor varmt som er farlig etc vet jeg ikke! Noen som vet om en sjappe i oslo / omegn som har minnekjøleribbegreier til ram / vga-ram inne? Jeg sliter med å finne en! Endret 9. juli 2004 av gthaman Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jeg får mitt tilsvarende kort om et par dager, og har kjøpt zalman kjøler til den. Skal se om jeg får tak i ett par minne kjølere også, slik at jeg unngår det. Minne får mer volt når det er flasha til xt om jeg ikke tar helt feil, så det stemmer nok at det skal bli ganske varmt. Hvor varmt som er farlig etc vet jeg ikke! Noen som vet om en sjappe i oslo / omegn som har minnekjøleribbegreier til ram / vga-ram inne? Jeg sliter med å finne en! Vet du hvor Moss er? En 45 min fra Oslo, er en butikk her som selger små og store RAM kjølere til skjermkort.. www.microplex.no selger jo de samme som i butikken her i Moss, nemlig disse og disse.. De store kan du ha på undersiden av kortet, og har du VGA silencer, så kan du ta de små på oversiden av kortet, altså under VGA silencer.. EDIT: Et minus med microplex er at det er 150kr i frakt+gebyr for å kjøpe f.eks en fizz-keeper.. Dvs at de har sykt dyre fraktomkostninger Endret 9. juli 2004 av Kasp Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Et minus med microplex er at det er 150kr i frakt+gebyr for å kjøpe f.eks en fizz-keeper.. Dvs at de har sykt dyre fraktomkostninger jeg vet det! Derfor jeg ikke gidder å bestillte derfra! Hvor er denne sjappa i moss? Har mye tid for tiden, så jeg kan stikke dit å kjøpe! Er det en rimelig butikk, lett å finne? Endret 10. juli 2004 av gthaman Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Disse har også litt av hvert!! Og ligger sentralt i Torggata i tigerstaden http://www.digitalimpuls.no/aspx/produkter...0=5&g1=11&g2=18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå