Stringer Bell Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hitler bygde nok ikke noen Autobahn'er i Nederland nei. De slutter vel på grensa Tyskland - Nederland.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 På motorveiene i Nederland er maks fart, 120 km/t. På hovedveier (main roads) er det 100 km/t, og alle andre veier 80 km/t. I tettbebygd strøk er det som i Norge, 50 km/t. Sjekk denne linken.... http://www.minvenw.nl/cend/dco/home/data/i...ersb_engels.pdf Her har du de viktigste (alle?) trafikkreglene i Nederland. mvh Pantera Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Vær også oppmerksom på at råkjøring straffes ganske strengt i Nederland, iallefall i forhold til mange andre europeiske land. Tyskland er såvidt jeg vet det eneste landet i europa med fri fart. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tyskland er såvidt jeg vet det eneste landet i europa med fri fart. Så lenge det varer.. Flere partier i Tyskland har gått sterkt inn for å få 130km/t som høyeste hastighet på autobahn. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Maks er 120, men det er ikke akkurat mange som bryr seg. La meg vise dere et par av de slappe reglene i Nederland. *Det er ikke påbudt med hjelm på moped. *Man trenger ikke noen "lapp" for å kjøre med moped. *Politiet gir omtrent faen i om du har trimmet moped. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har bodd i Nederland. Er ikke akkurat noen fri fartsgrense, men man kan kjøre meget fort ja Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Tyskland er såvidt jeg vet det eneste landet i europa med fri fart. Så lenge det varer.. Flere partier i Tyskland har gått sterkt inn for å få 130km/t som høyeste hastighet på autobahn. Det er allerede begrensa ganske mye en god del steder. I praksis er det derimot ikke helt gjennomført ennå. Ah, Deutschland.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hmm, hvis man følger trafikken går den ofte i over 120km/t, da. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ligger vel gjerne i 130-160 vel. Så lenge man følger trafikken, ja, går det som regel greit i de fleste europeiske land... (hmmm, jeg har ikke lappen en gang) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Maks er 120, men det er ikke akkurat mange som bryr seg. La meg vise dere et par av de slappe reglene i Nederland. *Det er ikke påbudt med hjelm på moped. *Man trenger ikke noen "lapp" for å kjøre med moped. *Politiet gir omtrent faen i om du har trimmet moped. Tull. Fetteren min råner rundt på moped i Nederland og blir du tatt med trimma må du ta den inn til sånn kontroll. Går den over en viss grense så må du betale bot og den kan bli indratt. Det er 120km/t på veiene i Nederland, men få bryr seg der ja. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Tull. Fetteren min råner rundt på moped i Nederland og blir du tatt med trimma må du ta den inn til sånn kontroll. Går den over en viss grense så må du betale bot og den kan bli indratt. Det er 120km/t på veiene i Nederland, men få bryr seg der ja. Jaja. Det er ihvertfall det jeg har blitt fortalt av min far. Whatever. De fleste mopedene der går ihvertfall ikke i 45!! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Tull. Fetteren min råner rundt på moped i Nederland og blir du tatt med trimma må du ta den inn til sånn kontroll. Går den over en viss grense så må du betale bot og den kan bli indratt. Det er 120km/t på veiene i Nederland, men få bryr seg der ja. Jaja. Det er ihvertfall det jeg har blitt fortalt av min far. Whatever. De fleste mopedene der går ihvertfall ikke i 45!! Du skal ikke tro på alt du hører. Og hva faen vet du om hvor fort mopedene går der? Har du vært der og sett det med dine egne øyne? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Tull. Fetteren min råner rundt på moped i Nederland og blir du tatt med trimma må du ta den inn til sånn kontroll. Går den over en viss grense så må du betale bot og den kan bli indratt. Det er 120km/t på veiene i Nederland, men få bryr seg der ja. Jaja. Det er ihvertfall det jeg har blitt fortalt av min far. Whatever. De fleste mopedene der går ihvertfall ikke i 45!! Du skal ikke tro på alt du hører. Og hva faen vet du om hvor fort mopedene går der? Har du vært der og sett det med dine egne øyne? Ja? Var der sist for 2 uker siden. Edit: Ro ned språkbruken. Endret 15. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 *host* eid *kremt* H-æ-?-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå