Skaptrollet Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har ikke noe å utsette på SP delen, den er kun laget for å trene litt, BF-V er og blir et multiplayerspill og folk uten linje til å spille det har nok desverre bomma litt på kjøpet. For min egen del har jeg ATI kort og da sliter jeg som så mange andre. Jeg kan i motsetning til FPS-kåte spiller ikke fordra å spille med alle gfx-instillinger på minimum. Et fett spill skal også se bra ut. Jeg har 1Gb Ram og Radeon9800PRO 126mb så det burde egentlig holde, men dengang ei.. Eneste redningen etterhvert blir å vinne i lotto, vente på PCIexpress og kjøpe skjermkort fra både ATI og nVidia.. Håper i alle fall EA under utvikling av BF2 ikke selger seg til en skjermkortleverandør, men lager et spill som flest mulig kan spille og ha glede av. HÆÆÆÆÆ!`? alle klager over dårlig ytelse men jeg har nå ytelse så det holder, har 1gb corsair ram, 9800pro 128mb, p4 2,533ghz og når mitt r9800pro kort funket (R.I.P) så hadde jeg 60+ fps og hadde _ALDRI_ under det... og da kjørte jeg 1024*768 eller 1280*986(eller hva det er) med alt på fullt (ikke aa/af) skjønner ikke hva som er med pcen min men den gav meg cas 6500poeng i 3dmark 2003 uten noen form for overklokking og den gav meg vanvittig ytelse, i farcry kunne jeg kjøre alt på fullt i samme oppløsning som nevnt tidligere og fortsatt ha fps så det holder (sjekket aldri, men det hakket aldri og jeg merker godt hvis fps blir for lav) dumme dritt vifte på skjermkortet som tok kvelden så tok skjermkortet kvelden (sapphire) jj synes at det er litt ubalansert, og at helikopter er noe dritt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! utrolig urealistisk med helikoptere som er så "enkle" å fly, DC har mye bedre helikoptere! hvorfor lage helikoptere som er så dårlig Lenke til kommentar
So|o Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ubrukelig single player del. Er forsåvidt enig, men BFV er jo et multiplayer spill. Singel player delen er grei for til å lære å fly osv. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Mange som klager på singelplayerdelen her. Men BF er jo ett onlinespill, så det er ingen grunn til å klage! Tvert imot faktisk, etter å sugd som pilot og helikopterfører kan jeg endelig styre, skyte og ikke minste drepe. Og det er takket være singelplayerdelen. Selvfølgelig kunne motstanderne vært mye mer intelligente, men jeg er glad for at utvilkerne har konsentrert seg om onlinedelen. Mye buggs er det mange som nevner her. Jeg ser dem nesten aldri. Kan noen her nevne noen buggs som ofte dukker opp? Det som jeg synes er negativt er at kartene er altfor små, særlig på flybanene. Det er irriterende at man knappt er oppe i lufta før man blir kalt desertør og blir truet med å bli skutt. Uff uff, jeg kjemper jo bare for laget mitt jo! Men også på de brettene uten fly og helikoptre kan kartets størrelse være irriterende. På Cambodian Incursion (som forøvrig er min yndlingsbane) kan man såvidt gå rundt i jungelen før man blir kjeppjaget tilbake av denne truende stemmen. Men ellers synes jeg BFV er ett virkelig godt spill. Ok, det lagger en del innimellom, men det går som regel bra. Dessuten liker jeg ikke ofre grafikken for litt lagging. Da bytter jeg heller server. Go BFV Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Så mange barn med så mye på hjertet.. Endret 31. juli 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 litt for lite tankser (vettafaen hvordan det skrives) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 litt for lite tankser (vettafaen hvordan det skrives) Tanks/Armor Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Enig med Biffer`n der det er jo tross alt ett multiplayerspill singelplayer er kun for å trene seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå