Gå til innhold

Negativt om Battlefield Vietnam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig enig med alphadec

Hadde det vert litt lettere og drive så kunne du spilt det på en vanelig berbarpc (vanelig = uten og skrape kontoen helt). :cry:

Det kunne vert mer variasjon på brettene (det minste er passe men det største kunne vert litt større). :(

Mer negatift er det ikke og si fra mitt stå sted :cool:

Lenke til kommentar
Dårlig single player & mye buggs + at det bruker alt for mye ram.

Ja ok.. Dette er ikke en "diskuter BFV" thread, men likevel; det er nesten på tide at noen tar et oppgjør med "mye bugs" beskyldningene. Jeg lurer nesten litt på om dere som klager på mye bugs har spilt BFV etter siste patch? Det blir helt feil å dømme spillet fra 1.0 versjonen. Har dere helt glemt hvor lang tid det tok før BF1942 ble nogenlunde bra? Fra 1.6 versjonen ble BF1942 et fint spill. Og det tok sin tid!!! Sånt sett er BFV absolutt i rute. Ikke glem at også BFV blir ytterligere optimalisert i neste patch som er LIKE om hjørnet. Nye choppers, nye maps +++

Men jeg vil gjerne at dere som whiner om bugs i BFV, kan sette fingeren på hvilke bugs dere snakker om. Ja, det ER noen av dem, men de aller fleste er fjernet nå og spillet fremstår som temmelig feilfritt i sammenligning med andre spill som slippes.

At singleplayer delen suger tissefant og at man bør ma MINIMUM 512 mb RAM, skal jeg være 100% enig i.

Lenke til kommentar
kva er Negativt om Battlefield Vietnam.  :hmm:  :D

Nesten Ingen ting! :thumbup:

EDIT:

At singleplayer delen suger tissefant og at man bør ma MINIMUM 512 mb RAM, skal jeg være 100% enig i.

Ja, SP delen suger, men WHO GIVES A FUCK???!!!

minimum 512 mb RAM? 512 er jo INGEN TING! Hvis du ikke har 512 MB ram, og synes det er teit, kan du jo faen ikke kalles en gamer en gang!

Folk med 256MB ram osv spiller jo kun cs og Rainbow six 2!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=21/07/2004 : 13:39]
kva er Negativt om Battlefield Vietnam.  :hmm:  :D

Nesten Ingen ting! :thumbup:

EDIT:

Ja, SP delen suger, men WHO GIVES A FUCK???!!!

minimum 512 mb RAM? 512 er jo INGEN TING! Hvis du ikke har 512 MB ram, og synes det er teit, kan du jo faen ikke kalles en gamer en gang!

Folk med 256MB ram osv spiller jo kun cs og Rainbow six 2!

Who gives a fuck? Jo det skal jeg fortelle deg! De som ikke har vettig internett-forbindelse! Du må ikke glemme at den største andelen av gamere i norge ikke har internettlinje som er brukbar til spill. Når threadstarter etterlyser svakheter med BFV, så er jo poenget å påpeke hva som ikke duger med spillet. derfor skjønner jeg ikke helt poenget med den forrige posten din.

Når det kommer til spørsmålet om hvorvidt BFV er for krevende, så er svaret ja. 512mb RAM BØR være tilstrekkelig i dag. 256-512 mb er "standarden" som vi finner i de FLESTE maskiner rundtom i dag. Selv ikke med 512mb, kjører man BFV optimalt. Da er det verdt å nevne mener jeg. Synes du blir temmelig usaklig når du påberoper alle med mindre enn 512mb RAM, tittelen som "useriøs gamer".

Selv sitter jeg på 1,5 GB GeIL ram og en 2mbit linje og har derfor ingen problemer med å kjøre BFV. Langt derifra! Jeg mener det er det absolutt kuleste online spillet for tiden, og som aktiv klanspiller i norges ledende BFV-klan bruker jeg timesvis på nettopp BFV hver eneste dag.

BFV kixx0r azz0r! :thumbup:

Lenke til kommentar

Yeez! jeg visste at jeg hadde en kraftig PC, og at en del folk sitter med "irc-PC'ene" sine hjemme hele dagen med et sugent 28.8kb modem...

Men at så SINNSYKT mange har rævva PC'er går over min forstand!

Forbanna teite, fattige og grådige nordmenn!

Spander på dere selv en virkelig PC da for helvete!

Drit i leksene! jeg gjør dem aldri, og kom nettop inn på GK media (mitt drømme fag! :love: )

EDIT: Der fikk vel Thomas den talen han alltid har ønsket seg fra meg! :D

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=21/07/2004 : 15:28] Yeez! jeg visste at jeg hadde en kraftig PC, og at en del folk sitter med "irc-PC'ene" sine hjemme hele dagen med et sugent 28.8kb modem...

Drit i leksene! jeg gjør dem aldri, og kom nettop inn på GK media (mitt drømme fag! :love: )

Meget, meget, meget usaklig!

Helt unødvendig post !

Lenke til kommentar
[iC,21/07/2004 : 15:28] Yeez! jeg visste at jeg hadde en kraftig PC, og at en del folk sitter med "irc-PC'ene" sine hjemme hele dagen med et sugent 28.8kb modem...

Helt unødvendig post !

Jeg blir vel ikke kastet ut for den grunn??? :cry:

Herregud da! dette er jo ikke et konsentrasjons-forum! :no:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=21/07/2004 : 15:36]
[iC,21/07/2004 : 15:28] Yeez! jeg visste at jeg hadde en kraftig PC, og at en del folk sitter med "irc-PC'ene" sine hjemme hele dagen med et sugent 28.8kb modem...

Helt unødvendig post !

I denne tråden skal man diskutere de negative sidene til Battlefield:Vietnam - så derfor synes jeg at man skal holde seg til det, og ikke slenge ut masse annet som ikke er relatert til tråden.

Det finnes egne tråder for de som skal snakke dritt og skrive useriøse innlegg - se under Off-Topic.

Prøv å hold deg til det som det diskuteres i tråden, så holder vi forumet rent og pent og saklig!

Lenke til kommentar
[iC,21/07/2004 : 15:36]

Helt unødvendig post !

I denne tråden skal man diskutere de negative sidene til Battlefield:Vietnam - så derfor synes jeg at man skal holde seg til det, og ikke slenge ut masse annet som ikke er relatert til tråden.

Det finnes egne tråder for de som skal snakke dritt og skrive useriøse innlegg - se under Off-Topic.

Prøv å hold deg til det som det diskuteres i tråden, så holder vi forumet rent og pent og saklig!

Jaja, greit greit...

Personlig synes jeg ikke SP delen er noe stas, men det bryr jeg meg så sinnsykt lite om (spilte meg lei av SP på bf1942)

Noe annet jeg synes er litt irriterende er at man ikke kan stå i et chinook heli uten å falle ut (sånn som du kan på JO)

Litt irriterende at man ikke kan lande et heli på den US-spawn båten, uten å falle igjennom...

Greit nå, Croyfer?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe å utsette på SP delen, den er kun laget for å trene litt, BF-V er og blir et multiplayerspill og folk uten linje til å spille det har nok desverre bomma litt på kjøpet.

For min egen del har jeg ATI kort og da sliter jeg som så mange andre. Jeg kan i motsetning til FPS-kåte spiller ikke fordra å spille med alle gfx-instillinger på minimum. Et fett spill skal også se bra ut. Jeg har 1Gb Ram og Radeon9800PRO 126mb så det burde egentlig holde, men dengang ei..

Eneste redningen etterhvert blir å vinne i lotto, vente på PCIexpress og kjøpe skjermkort fra både ATI og nVidia..

Håper i alle fall EA under utvikling av BF2 ikke selger seg til en skjermkortleverandør, men lager et spill som flest mulig kan spille og ha glede av.

Endret av Mozze
Lenke til kommentar
[iC' date=21/07/2004 : 15:28] Men at så SINNSYKT mange har rævva PC'er går over min forstand!

Hvordan skal folk som går skole få råd til ordentlige pcer til over 10.000?

Og hva hjelper det å ikke gjøre lekser?

Lenke til kommentar
Hvordan skal folk som går skole få råd til ordentlige pcer til over 10.000?

Ved å jobbe i helgene, konfirmasjonspenger, bursdagspenger, sparepenger, lotto.. you name it - ikke noe problem det...

Gidd offtopic da ;)

Endret av Croyfer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...