Elendil Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 kva er Negativt om Battlefield Vietnam. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 kva er Negativt om Battlefield Vietnam. Tror dette er nevnt tidligere men, here goes: Krever for mye av din pc selv om du har det beste så er det ikke bra nok. Disse skjermisene fra BFV skulle jeg gjerne vite hva du har laget dem på, ikke noe "vanlig" pc. Ellers så er det for lite nytt og påstå dette er et nytt! spill er vel og ta kraftig i, heller en patch eller ADD-ON. Ellers så syns jeg hvert brette er alt for små. Kast deg inn i jet fly så finner du fort ut det!! Lenke til kommentar
Magus Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Du må ha PC'en full av RAM for at det skal kjøre skikkelig. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Uff ja! Mine 512 RAM er ikke nok! det er lavmål... dessuten er bretta altfor små, og så går man fort lei av det... Men ellers er det ganske greit/bra.... synes det er like bra som '42 jeg Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Vel, det starter ikke nærmest null variasjon mellom bretta(føles som det bare er 4-5) dårlig ytelse "The list is long" Endret 10. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) 1. Mapsa er ALT for små. Kunne trengt flere maps som 'Operation Flaming Dart' eller 'Operation Irving'. Tror det hadde gjort seg... 2. "Lack of realism" selvsagt. 1. Får det ikke til å kjøre ordentlig med AA eller AF... Får svarte prikker på saker og ting... 3. Deler av spillet er heller ubalansert. Alt jeg kommer på i farta, allikevel koser jeg meg med spillet. Endret 10. juli 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ubrukelig single player del. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Når man skyter en så tar spilleren bakover salto Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Når man skyter en så tar spilleren bakover salto Glad for at jeg ikke har lagt merke til det enda. Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Ubrukelig single player del. Enig. Single player delen er ubrukelig. Likevel så plager det ikke meg i det hele tatt. Har man en anstendig internett forbindelse så trenger man ikke tenke på dette. Spillet er tross alt laget for online spill. En annen ting mange klager på er BFV's unormalt høye systemkrav. Og ja, battlefield Vietnam HAR relativt høye systemkrav. For mange er dette er ankepunkt. Jeg har en AMD 2500+ prosessor som kjører på 3200 MHZ og 1,5 GB RAM, samt et Radeon 9800 PRO kort, og jeg spiller med samtlige instillinger på minimum (med unntak av geometry, pga. at det har direkte forbindelse med "view distance"). Det er slett ikke nødvendig å ha alle grafikk instillinger på max i dette spillet. Det er MYE viktigere å ha en "smooth" feeling med maksimalt antall FPS i alle situasjoner. Dette er ofte forskjellen mellom å treffe noen og å bli truffet. Ikke fordi det er håpløst med alt på maks, men fordi JEG er ute etter flest mulig FPS for dermed å yte best mulig. Alt i alt et sinnsykt hefitg spill som etter min mening er bedre enn BF1942 på de fleste områder. Endret 10. juli 2004 av Englebarn Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 det er også dårlig at på bybanene kan man finne 4-5 identiske hus på en bane Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 skulle vært støtte for dx 9 og større maper,men det krever jo sikkert mere av hardwaren også. synes fly er nesten dumt på slike små map,og litt lettere styring hadde jo ikke vært negativ med fly/helikopter. Joint Operations grafikk med bf vietnam gameplay Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 synes fly er nesten dumt på slike små map,og litt lettere styring hadde jo ikke vært negativ med fly/helikopter. Må bare få si at det er utrolig lett å fly helikopter på BF:V, det eneste som er vanskelig me helikoptre er å løfte opp tankser og andre gjenstander. Det tar nemelig litt for lang tid før tauet fester seg. Dette er da selvasagt ikke noe problem når tingene står stille og du kommer i lav fart. Ellers må jeg si at det ikke er så ille å fly fly heller, kansje litt vanskelig å bombe med napalm, men ellers går det nå greit. Og det er egentlig ikke noe som irriterer meg på battlefield vietnam. Jeg har bare 512 ddr ram og geforce 3 64mb skjermkort og pentium4 1,7 gzh men Vietnam kjører helt fint Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Englebarn, jeg hadde ikke noe problem med alt på High på mitt oppsett. Det er 9800Pro-kortet ditt som lager problemer, det er et problem ganske mange har.. btw, du har 2500+ @ 2.2GHz (3200+), ikke 3.2Ghz.. Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Englebarn, jeg hadde ikke noe problem med alt på High på mitt oppsett. Det er 9800Pro-kortet ditt som lager problemer, det er et problem ganske mange har.. btw, du har 2500+ @ 2.2GHz (3200+), ikke 3.2Ghz.. Har ingen problemer med å kjøre alt på fullt, men for meg er framerate viktigst og derfor går det på bekostning av grafikkinnstillinger. Det hjelper på aim'en å ha 80+ fps. Når det gjelder helikoptere i BFV så synes jeg de burde være mye vanskeliger å håndtere enn de er i dag. Det er altfor lett og alle "kan" fly. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Masse negativt med Battlefield Vietnam Det er lite å bygge nytt på. Det kommer sikkert ikke noen expension pack altså. Banenene er alt for linjere, ikke mye forandringer. MYE BUGS litt for mye bugs. Oppskryt spill. Nesten for oppskryt. Støtter ikke nyeste kortene fullt ut. Virker ikke som spillet er helt utviklet færdig. Det har litt problemer med maskinvare (litt som Swat 3 og Delta Force Land Warrior). Single player delen = Men det positivet er vel over internett der spillet kommer til sin rett. Men det overgår på ingen måte forgjengeren Battlefield 1942 (Den første i sin klasse (Eller Renegade og Halo kom før) men BF 1942 VAR ) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tja, banene er ganske kjedelige etterhvert, men å sammenligne med "Swat 3" er en fornermelse mot det norske samfunn! Jeg synes personlig ikke at det er så syyykt mye bugs at det gjør noe, og det med singelplayer-delen; den er da like rævva som på '42! Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tja, banene er ganske kjedelige etterhvert, men å sammenligne med "Swat 3" er en fornermelse mot det norske samfunn! Jeg synes personlig ikke at det er så syyykt mye bugs at det gjør noe, og det med singelplayer-delen; den er da like rævva som på '42! Enig,men singleplayeren er mye mer utfordrende på BFV. Dessuten finnes det noe som heter patcher vet du Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Spillet blir fort døllt når folk ikke spiller som team. Er bra lei av at møkkamenn stikker av med choppere, tankser, amfibier osv uten å vente på å plukke opp andre. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 men det er da ikkje spelet sin feil, det er personane som spelar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå