Valent Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) har kjøpt en brukt waterchill og rørene er skittne tipper at blokkene også er det. hvordan renser jeg dem?? takker for ALL hjelp! edit: leifen Endret 9. juli 2004 av Valent Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kjøp radiator rens på statoil Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har hørt at flere har brukt kaffetrakterrens med bra effekt. Tilsett et par poser i vannet og la det sirkulere til du ser endringer på fargen. Aller helst bør vannet være godt lunket. (ikke over 50 grader) Du hadde ikke montert systemet, right? Bruk en hårføner og varm opp radiatoren litt når pumpen sirkulerer. Hvis det ikke blir særlige bedre etter et par timer bør du nok vurdere en slangebørste. Hør på et apotek. Demonter og skrubb slangene innvendig med denne til de er helt rene. Bruk vanlig oppvaskmiddel i vannet. Hvis du ikke får tak i en slangebørste, kan du klippe remser av en gammel håndduk eller skjorte som du drar igjennom slangene. Få gjerne en til å hjelpe deg. Vannblokkene kan åpnes. Vask de med en oppvaskkost, gammel tannbørste etc. Pass på O-ringen. Pumpen kan gjerne demonteres og vaskes om nødvendig. Ikke vær redd for å bruke mye vann! Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Du kan no berre lat maskina stå å gå mens du har kaffitrakter rens opp i. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Du kan no berre lat maskina stå å gå mens du har kaffitrakter rens opp i. Ja,da er jo vannet lunket også. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Du kan no berre lat maskina stå å gå mens du har kaffitrakter rens opp i. Ja,da er jo vannet lunket også. Har kaffetrakter rens i vannkjølinga mi atm Måtte bytte tilbake til de stygge slangene mine pga kollaps i de nye, så nå kommer jeg til å kjøre noen dager med kaffetrakter rens i systemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå