Gå til innhold

PowerCUBE og andre SFF'r med lignende funksjoner

Anbefalte innlegg

Hei som topic lurer eg på hvilket andre SFF'r som har disse funksjonene som er beskrevet her:

Ny versjon med bl.a. Windows eller instant-modus, der du i instant-modus slipper å vente på oppstart av Windows ved avspilling av DVD-video, CD/MP3-musikk eller innlasting av DV-videofilm. Med TV-tuner add-on kort fra Aopen kan du også benytte PC'en som tuner for TV og radio samt kopiere direkte til DVD-R/RW eller harddisk (fungerer også i instant-modus). 

Direkte link til POWERCUBE som selges hos SpaceWorld. ]POWERCUBE En kompis vil som sagt kjøpe denne men ser at den kun selges med intel celeron på 2.8ghz.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI MEGA 180 Deluxe edition skal nok fungere om jeg har forstått hva du spør om... Den kommer til og med med innebygd radio. Jeg har en selv, og den er übersexy, selv om den for øyeblikket ikke er mer enn en dyr CD-spiller, siden Posten eller Komplett tydeligvis hadde spilt fotball med den pakken med HDD og DVD-stasjon så det ikke fungerer.

Om du kan kopiere direkte til HDD vet jeg ikke, for jeg har ikke fått tid til å teste, men det ser sånn ut på fjernkontrollen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

HPC Blackbird Power Cube

hehe, kunne bygd den bedre selv...

Dette er vel en Aopen XC Cube EA65 som spaceworld har fått satt sammen..

Men hvorfor kjøpe denne på spaceworld, når man kan sette sammen den selv

http://solution.aopen.com.tw/products/XC/EA65/en/

Denne kan kjøpes hos mange butikker, itbutikken, ps data osv

Den finnes i to utgaver, EA65 og EA65 II, sistnevnte har kraftigere strømforsyning

Aopen XC Cube EA65 2580kr

Twinmos 2x256 MB DDR3200 800-850 kr

Intel P4 2.4 Ghz FSB800 1248 kr eller en 2.8 FSB800 til 1579 kr

Seagate 120GB 7200 rpm S-ATA 806 kr

NEC ND2500 Sort dvd brenner 572 kr

Sort diskettstasjon ca 100-150 kr

Frakt ca 200-300 kr

Tilsammens ca 6500 kr uten OS

Hvis man vil ha ett bedre skjermkort så kan man jo kjøpe ett Sapphire Radeon 9600 til ca 800-900 kr og da blir prisen ca 7500 kr. Man kan selvsagt også kjøpe ett kraftigere skjermkort hvis man vil det da

Så tilbudet fra Spaceworld er ikke så enormt bra da

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...