Nikko_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dette har sikkert vært diskutert før men.. Utrolig genialt av Telenor/djcuie kontant. Kjøper man et påfyllingsikort eller fyller på på nett eller minibank for 500,- så får man 1000,- å ringe for. (I perioden 1 juli til 31 august.) Flere av kameratene mine har fylt på kortet sitt og fått 1000 kroner. Virker jo lovende. Dette virker nesten for godt til å være sant. Kan det være at telenor stiller noen betingelser på slikt? Kan de det? F.eks. at kortet må ringes tomt innen 2 mnder f.eks. Innspill tas med takk! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Amobil har en artikkel om dette, og det har blitt diskutert der. Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 ingen ulemper! Kunn ren moro! Kjøp for 1000 i dag.. få 2000 på konto! ingen forpliktelser kun et realt sommertilbud Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 *løper til nærmeste Narvesen og kjøper et 500'kr påfyllingskort* Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det er bare salgstriks for å få dere med ring kontant til å ringe masse for dere har masse på "kontoen" å gjøre dere vant til den type mobil bruk Men selvfølgelig godt tilbud selv om ring kontant er det dyreste som fins. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvis du får 500 kr ekstra sier du ikke nei til det. Bare tullinger sier nei til gratis ting. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Gratis???....... Er det ikke bare "tullinger" som har disse kortene i dag da.... Dette er vel bare (som en ovenfor sier) en måte å få folk til å venne seg til høyere forbuk.... Telenor "gir ikke bort" noe..... Salgstriks, som en investering for fremtiden....... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ingenting er gratis. Dersom du bruker masse i utgangspunktet så er det eit bra tilbud, men dersom du trapper opp bruken pga. av det... Enda eit salgstriks for at folk skal sende enda meir SMS, ryngje enda meir og Telenor tjene enda meir penger. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Så de 500 kr du får på kortet er bare luft? ikkeno? Lenke til kommentar
panybs Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 det er da noen betingelser på det ? jeg leste noe om det på telenor sine sider men husker det ikke Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 bare fyll kortet før 31 juli tror jeg det var så får du 500 mer enn det du har betalt, altså 1000 kr. er en reklame jippo som telenor har kommet på med siden de har mistet så mange kunder til de "billig" mobilselskapene Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Selv om jeg bruker netcom, så tror jeg faktisk at jeg kommer til å slå til på denne kampanjen. Jeg skal da fylle på 31.august. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Selv om jeg bruker netcom, så tror jeg faktisk at jeg kommer til å slå til på denne kampanjen. Jeg skal da fylle på 31.august. må skaffe deg telenor kontant startpakke først da Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Selv om jeg bruker netcom, så tror jeg faktisk at jeg kommer til å slå til på denne kampanjen. Jeg skal da fylle på 31.august. Greia varer til 31 august.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Selv om jeg bruker netcom, så tror jeg faktisk at jeg kommer til å slå til på denne kampanjen. Jeg skal da fylle på 31.august. må skaffe deg telenor kontant startpakke først da Nei, det må jeg ikke. Har telenorkort her Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 skulle nesten ha fylt på for 50 000 vettu Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvorfor det? Det er likevel billigere å bruke en av de nye operatørene, enn Djuice/Telenor kontant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå