FREDRIK-E Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Verktøylinja mi i win XP er borte. Hvordan får jeg den frem igjen??? Haster! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hvilken verktøylinje tenker du på? Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 beklager at jeg utrykket meg dårlig. snakker om oppgavelinjen nede på vinduet.. den blåe Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Gå til Start -> Kjør (windowsknapp + R) Skriv inn explorer.exe Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Er det en liten blå/grå kant nederst? "Dra" den opp! Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 høyreklikk på startknappen og velg egenskaper. så velger du "oppgavelinje", der fjerner du merket for "skjul oppgavelinjen automatisk" Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 HVordan kan han høyreklikke på start hvis oppgavelinjen har forsvunnet? Hvis den har forsvunnet permanent så kan du jo gå inn på kontrollpanel--> oppgave og startmeny. Så finner du nok noe som hjelper deg der. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ctrl - Alt - Delete velg oppgavebehandling klikk på Fil - Ny oppgave skriv explorer. Eller mest sannsynlig ser du en liten anntydning av den nederst på siden, og da kan du, som beskrevet tidligere, "dra den opp. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Ok, den er tilbake nå. vet ikke helt hva jeg gjorde men nå er den i allefall tilbake. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå