Fozzie Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Utrolig irriterende nok så går min Toshiba Sat A20 i vente / hvilemodus eller liknende etter x antall minutter under DVD avspillingen. Jeg er absolutt ikke noen ekspert på data, men vet hvor man normalt slår av dette. Har prøvd å gå inn å slå av hvilemodus, men alle valgmuligheter er "diffuse" (kan ikke endres) og jeg får beskjed om å gå inn i Toshiba's strømstyringsprogram for å endre innstillinger. Når jeg går inn der føler jeg ikke at alternativene er krystallklare for en med mine beskjedne datakunnskaper. Noen som kan gi en grei liten guide gjennom Toshiba's strømsparingsprogram slik at jeg kan få sett en dvd uten stopp? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Er vel ikke så vanskelig å skjønne det når du er inne på strøm alternativene? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 No e ikke jeg ekspert, men hva om du prøver å slå av alt som heter "slå av etter så og så lenge" ? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 I de to bærbare pcene jeg har så har du oppsett for batteri, og et oppsett for når den er plugget inn strøm adapteren. Der kan du velge f.eks etter hvor lang tid skjermen skal slåes av, eller når den skal gå i hvilemodus osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå