Bullit Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Som topic sier, hva er egentlig forskjellen? Har prøvd å sammenligne med det jeg har funnet av info, men alt jeg kan se er at SGH-x40 har kun 1.3mb minne, mens SGH-E100 har hele 9mb. Er det alt som skiller tlf? Vurderer å kjøpe en av de, men ser det er jo litt forskjell i prisen, så vil vite om den ene er verdt de ekstra hundrelappene. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 En STOR forskjell: x450 har ikke ytre skjerm! Jeg fikk telefonen i går, og om en halv time eller så kan du ta en titt her på forumet, for jeg driver nemlig å skriver en liten brukertest av den Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Konge! Hvor kjøpte du og hvor mye? Har ikke sett noen internettbutikker som har den inne ennå. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jes! Her er en oversikt over noen som fører mobilen. Jeg kjøpte den på Tele2.no for 49 kr med Tele2 Mobil45. Det var ikke noen operatørsperre på den. For mer info om det tilbudet, les mitt innlegg i denne topicen. Edit: Ser ut til at brukertesten kan drøye litt. har lagt den ut nå, men den må godkjennes av moderator først. Trykk for å se om den har kommet Edit2: feil link først! Endret 9. juli 2004 av mack_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå