Hetland Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 vurderer å lage min egen vann kjøling, men så lurte jeg litt på hva jeg trenger. pumpe, vanntank etc. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 pumpe, tank, cpu blokk, gpu (hvis du skal ha kjøling til skjermkort), hk, slanger. Tror jeg fikk med alt... Men vil anbefale waterchill systemene hvertfall hvis det er første gang med vannkjøling... det er god bruksanvising.... og godt system... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 pumpe, tank, cpu blokk, gpu (hvis du skal ha kjøling til skjermkort), hk, slanger. Og eventuelt Chipset-blokk. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 kan vere det han har meint med hk, zaeira slangeklemmer og tilsetning til vatnet er vel anbefalt å ha ingen som har tenkt på radiator? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) kan vere det han har meint med hk, zaeiraingen som har tenkt på radiator? Du har så rett. Jeg skylder på lite søvn! Endret 12. juli 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 ingen som har tenkt på radiator? Så det at to stykk klarte sammen å glemme raddiss. Holdt nesten på å begynne å smile. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 ingen som har tenkt på radiator? Så det at to stykk klarte sammen å glemme raddiss. Holdt nesten på å begynne å smile. OBS hehe Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ikke glem blokk til PSU og HDD Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Du klarer sikkert og bygge deg ein ram kjøler også. Viss dei ikkje selger det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå