Gå til innhold

Spore IP??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan du vil slå tilbake, men...

Du kan få vite sånn ca. hvor han er hvis du går hit og taster inn IP-adressen.

Du kan jo også trace han ved å åpne command prompt i Windows og skrive tracert IP-adresse.

Vil du sende abuse-klage, kan du f.eks. gå til et Whois-websted, f.eks. Hexillion og taste inn IP-adressen der. Da får du vite hvem som eier domenet IP'en tilhører og oftest en abuse-adresse. Send så en mail til abuse-adressen med loggen ifra Norton.

Lenke til kommentar

Kan si at det er helt greit å sende abuse-klage på han (hvis du har en rettmessig klage). Begynner du derimot selv med angrep (på godt og vondt) mot den IP-adressen så kan du selv få en abuse-klage på skuldrene. Dessuten er det strengt forbudt i Norge.

Lenke til kommentar

Har ikke svar på IP spørsmålet ditt, men en oppskrift på hvordan du psykoterroriserer han.

Når du finner ut hvem denne kroppen er så gjør du følgende:

Bestill det du kan fra postordrekataloger og annen drit i hans navn og adresse.

Greia er den at han stort sett vil motta en oppkravslapp med krav om betaling, og følgelig så gir han f**en. Etter en stund sender du han ei pakke som inneholder gamle reker eller noe annet fra havet. Fiskeslo kan fungere bra. Sørg for at dette ligger til "lagring" hos deg selv til det så smått begynner å lukte. Pakk det inn (ikke for luktetett), og send det på en lørdags ettermiddag. Lørdag er viktig, for da bruker pakken akkurat så lang tid til og virkelig lukte.

Han kommer til å hente denne pakken garantert, fordi det for en gangs skyld kommer noe som ikke er oppkrav. Resultat blir at han kommer til å bli bannlyst på sitt lokale postkontor/butikk fordi han mottar denne fordervelsen.

Veldig viktig at du lager pakken så stor at den ikke går i postkassen hans. Da blir det hentelapp og gjæringsprosessen arbeider på din side.

MEN, HUSK FOR ALL DEL Å IKKE BESTILL NOE FRA NETTET ELLER LEGG IGJEN NAVN PÅ AVSENDER OSV. NAVNET FINNER DU PÅ UT I FRA DIN EGEN FANTASI. Tor Skehue (les Torskehue) kan fungere. LOL

Er du virkelig bitter, så kan du legge med en 10-20 cm. brun kabel om du forstår hva jeg mener.

Venter spent på resultatet. Jeg krever at du kommer med en tilbakemelding.

Lykke til! :grin:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-22 01:50 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-22 02:12 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-22 02:11, DrErling skrev:

Ikke for å være ekkel eller noe (sånn som du er), men sliter du noe helt enormt forferdelig?

DrErling

Var det spørsmålet til meg? I så fall, så kan du ikke forvente å få et mer fornuftig svar når du har nicket "Goebbels". Jeg fulgte med i historietimene på skolen. Når du tar i bruk det nicket, så er det noe som mangler spør du meg. Selv "Doffen" (Adolf) hadde skammet seg.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-22 01:48, borre skrev:

Kan si at det er helt greit å sende abuse-klage på han (hvis du har en rettmessig klage). Begynner du derimot selv med angrep (på godt og vondt) mot den IP-adressen så kan du selv få en abuse-klage på skuldrene. Dessuten er det strengt forbudt i Norge.

Borre har også et serøst poeng. Med stor mulighet for å motsi meg selv, er vel dette den riktige veien å gå.

edit: måtte bare fjerne en "P"

[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-22 03:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-22 03:53, CS_eR GøY skrev:

Hva har vi lært av dette da Dr.erling :smile:

Dont fuck with Veslemøy
:grin:

LOL

Og nå begynner bråket i fra underetasjen. Jeg ler så hele hytta våkner. Jeg lager ris til egen rumpe, men det får stå sin prøve.

Veldig bra: Dont fuck with Veslemøy :grin: He,he,he

Ha en riktig god internatt folkens, vi snakkes.

edit: Fjernet noen koder, og rettet skrivefeil (tror jeg)

[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-22 04:02 ]

Lenke til kommentar

Veslemøy: med ondt skal ondt fordrives ellerno ? :grin:

Så på tv engang, en kar dyrket fram svettebakterier nedi et norgesglass hvor det var sukker/gelatin ( mat for bakterier )

Hadde vært noe å fått et slikt norgesglass med enorm svettelukt potensiale inn i huset eh ? hehehe :razz: :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-22 03:45, Veslemøy skrev:

Quote:

On 2002-04-22 02:11, DrErling skrev:

Ikke for å være ekkel eller noe (sånn som du er), men sliter du noe helt enormt forferdelig?

DrErling

Var det spørsmålet til meg? I så fall, så kan du ikke forvente å få et mer fornuftig svar når du har nicket "Goebbels". Jeg fulgte med i historietimene på skolen. Når du tar i bruk det nicket, så er det noe som mangler spør du meg. Selv "Doffen" (Adolf) hadde skammet seg.

Et tips! Skaff deg litt bakgrunnsinfo for du slenger rundt deg med påstander og synspunkter!! hele nicket er ment som fleip (begynte for lenge siden, og har dratt det med meg)!! forøvrig når det gjeldt han fyren som prøvde seg på maskina, så velger jeg å ikke foreta meg noe, i frykt for selv å bli en av de man hater mest.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-23 13:35, Johan skrev:

Selv om du synes det er en fleip, kan andre mennesker bli sinte eller såret. Under WWII skjedde det så mye forferdelig at det absolutt ikke er til å tulle med.

Hva skjedde? Jeg er lite oppdatert på den fronten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...