Gå til innhold

Mitt skate design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter alt jeg har lest fra deg kommer du bare med dritt til alt som ikke er perfekt så vet ikke hva jeg skal svare på den nei.

Ok, når du ber om kritikk på et ikke-så-veldig-pent design, hva forventer du å høre?? Hvis jeg synes at designet sugde og du ba om min mening blir det for dumt å klage på det. Du får min mening, akkurat som du ba om!

Ingenting er perfekt, og den eneste måten å lage noe perfekt på er jo å høre hva som er råttent med det! Er du ikke enig? :roll:

Vit at du av egen vilje har lagt ut din side/kreasjon for å få tilbakemeldinger fra andre brukere. Dette betyr at du må kunne tåle og ta til deg negativ kritikk på samme måte som positive tilbakemeldinger. Blant en stor og variabel brukermasse kan du ikke regne med at alle har samme mening og smak som deg selv, og hovedpoenget med å poste en side for kritikk er nettopp det å få frem forslag til forbedringer.
Lenke til kommentar

Skateee:

Dette er bare idiotisk. Lokaltog gir deg kritikk. Deal with it.

Når jeg ser på måten du tar kritikk på, kommer jeg bare til den

konklusjonen at du ikke burde legge ut noe på dette forumet,

før du i det hele tatt klarer å ta kritikk.

Det er ikke personlig ment. Ingen klarer å lage et perfekt layout på verken første, andre, tredje eller fjerde forsøk (selv om ingen i klarer, i praksis, å lage et design som alle liker).

Poenget med å legge ut en side til kritikk er akkurat det å få den bedre.

Lokaltog har ingenting personlig i mot deg bare fordi han finner noe

som han ikke liker med siden din.

Ta kritikken og gjør noe positivt ut av den! :)

Endret av SirIce
Lenke til kommentar
Skatee:

Når du ikke klarer å taimot kritikk, hvorfor spør du da? Lokaltog kommer med masse! Tragisk..

Hvor mange skal si dette, før jeg rekker å svare?

Greit jeg skal ikke "klage".

Gi meg heller synspunkter på designet. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...