Nicklas Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 En fin rød farge og hvit kansje Jeg er noob så jeg vet ikke men det er mitt forslag iallefall da Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Black is nice? Denne da? kanskje litt kjedelig? Endret 23. juli 2004 av Skateee Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Syns den var ganske lik jeg Feil link (?) Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Sorry, fiksa nå. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Etter alt jeg har lest fra deg kommer du bare med dritt til alt som ikke er perfekt så vet ikke hva jeg skal svare på den nei. Ok, når du ber om kritikk på et ikke-så-veldig-pent design, hva forventer du å høre?? Hvis jeg synes at designet sugde og du ba om min mening blir det for dumt å klage på det. Du får min mening, akkurat som du ba om! Ingenting er perfekt, og den eneste måten å lage noe perfekt på er jo å høre hva som er råttent med det! Er du ikke enig? Vit at du av egen vilje har lagt ut din side/kreasjon for å få tilbakemeldinger fra andre brukere. Dette betyr at du må kunne tåle og ta til deg negativ kritikk på samme måte som positive tilbakemeldinger. Blant en stor og variabel brukermasse kan du ikke regne med at alle har samme mening og smak som deg selv, og hovedpoenget med å poste en side for kritikk er nettopp det å få frem forslag til forbedringer. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Der ja !!!! Nå ble fargene fine syns jeg ! Men du burde også lage siden din breiere ! Da blir den jo helt perfekt ! Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Fint at noen liker det hvertfall. Orker ikke å komentere postene dine "Lokaltog". Alle andre: Kom gjerne med mere kritikk på begge "farge stilene". Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Skateee: Dette er bare idiotisk. Lokaltog gir deg kritikk. Deal with it. Når jeg ser på måten du tar kritikk på, kommer jeg bare til den konklusjonen at du ikke burde legge ut noe på dette forumet, før du i det hele tatt klarer å ta kritikk. Det er ikke personlig ment. Ingen klarer å lage et perfekt layout på verken første, andre, tredje eller fjerde forsøk (selv om ingen i klarer, i praksis, å lage et design som alle liker). Poenget med å legge ut en side til kritikk er akkurat det å få den bedre. Lokaltog har ingenting personlig i mot deg bare fordi han finner noe som han ikke liker med siden din. Ta kritikken og gjør noe positivt ut av den! Endret 23. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Skatee: Når du ikke klarer å taimot kritikk, hvorfor spør du da? Lokaltog kommer med masse! Tragisk.. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Skatee: Når du ikke klarer å taimot kritikk, hvorfor spør du da? Lokaltog kommer med masse! Tragisk.. Hvor mange skal si dette, før jeg rekker å svare? Greit jeg skal ikke "klage". Gi meg heller synspunkter på designet. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det har folk gjort, men du har jo faen ikke forandret noe utenom fargene. Les hva lokaltog skriver, du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå