AltuZ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hallo Jeg har Sapphire Radeon 9600XT.. men jeg har et lite problem jg ikke sjønner?!? det er hvorfor vil ikke dette skjermkortet kjøre openGL??? det er veldig iriterende takk til dem som svarer Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sikkert fordi det har skjedd noe tull under driverinstall. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Har du husket å slette driverne fra ditt gamle skjermkort før du installerte nye?Da jeg skiftet skjermkort gjorde jeg følgene: 1.Slettet gamle drivere. 2.Slettet hele driver mappa 3.Slå av pc`en 4.Skifte skjermkort 5.Start opp og installer de nye driverne 6.Restart pc`en. 7.Klart til å bruke det nye skjermkortet Slette gamle drivere selv om du skiftet fra et ATI til et nytt ATI kort.Det måtte jeg da jeg skiftet fra GF2MX400 til GF3TI200.Ble driver kluss da jeg startet maskinen. Lenke til kommentar
Paula Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 + bruk drivecleaner, er et must Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Man bør reinstalere OS etter skjermkort bytte. Og hvis ikke gjør det må man i hvertfall gjøre som Zemeckis sier. Jeg anbefaler reinstalasjon av Windows. Da blir alt som det skal være. Ikke noe driver kluss osv... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Formater og installer på nytt windows, hvis du ikke gjør det og du får noe som helst problem med kortet er det sikkert brukerfeil. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har oppgradert skjermkort over 10 ganger de siste 10 åra og har ALDRI reinnstallert windows pga. av dette. Bruk heller et program av typen drivercleaner (som nevnt tidligere) hvis du får problemer. Bare tanken på å måtte reinnstallere alt av programmer jeg har på PCn ....... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Å resinstallere Windows hver gang man bytter skjermkort er bare tull. Det er noe av det dårligste "hjelpen" jeg har lest at man har gitt andre på lang tid. Gjør som Zemeckis skriver, det er helt korrekt. Siden du allerede har installert kortet, så hopper du selvsagt over punkt 4. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå