Mnett Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Heisann Bare lurte på, om jeg ringer med skjult nummer som jeg satte på mobilen min, er det noen som helst mulighet for noen og spore nummeret da? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ja, det er det. Operatøren din har full oversikt, uansett om du har ringt med skjult nummer eller ikke. Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 tenker på vanlige privatpersoner jeg. Skjønner jo at politi og alt slik kan finne det Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Viss du har netcom eller ringer på netcom sitt nett får du faktisk ikkje ringe ut når du aktiverer skjult nr på telefonen. Denne tjenesta er berre tilgjengeleg som operatør tjeneste i Netcom sitt nett. Foreløping skal det mogeleg å bruke denne telefon tjenesta i Telenors nett. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er komplett umulig for en person (vis han ikke er politi eller jobber i netcom/telenor etc.) og finne ut hvem som ringte skjult til han/hun. Det eneste er vis det er skikkelig alvorlige drapstrusler og sånn og dette gjentar seg flere ganger at politiet kanskje gidder og etterforske og be om utleverelse av informasjon av netcom/telnor. Vis det er drap inn i bilde blir dette skjekket av seg selv, heldigvis. Så bare føl deg trygg når du ringer skjult, skal mye til for at vedkommende finner det ut. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hadde telenor før, savner da man bare kunne endre på slik at man kunne gjøre seg skjult. jaja får håpe netcom kommer med det samme snart Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hadde telenor før, savner da man bare kunne endre på slik at man kunne gjøre seg skjult. jaja får håpe netcom kommer med det samme snart Telenor har mange sånne fordeler der man kan endre instillinger og abb på internet. De andre ligger langt etter der. Lenke til kommentar
Netcom man Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 hadde telenor før, savner da man bare kunne endre på slik at man kunne gjøre seg skjult. jaja får håpe netcom kommer med det samme snart Hei kan informere dere at den funkjonen vil komme i løpet av høst(skifte av datasystem) pluss mye andre nye tjenester(så nå kan dere glede dere mvh Tommy Lenke til kommentar
jendor Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Men kommer NetCom med noen gode tibud da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå