John Deere Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Fikk et radon 9600 xt kort av en fyr jeg hjalp.. Hva er beste program for å overklokke dette? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Egentlig samme hvilket program du bruker... Feks; ATItool RivaTunder RadLinker Powerstrip Rage3D Tweak osv. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er Hardware som begrenser OC, IKKE Software Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Det er Hardware som begrenser OC, IKKE Software Software teller mye, å ha et bra klokkeprogram teller MYE! Det beste klokkeprogrammene er RivaTuner og ATItool EDIT: Overklokker jeg min 3200+ CPU med Nvidia sitt overklokkingsprogram, kommer jeg ikke så langt med det som med f.eks ClockGen.. Endret 9. juli 2004 av Kasp Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Alcoholiday: Hva med å søke på forumet litt først? Er X antall poster om dette fra før av... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er Hardware som begrenser OC, IKKE Software Software teller mye, å ha et bra klokkeprogram teller MYE! Det beste klokkeprogrammene er RivaTuner og ATItool EDIT: Overklokker jeg min 3200+ CPU med Nvidia sitt overklokkingsprogram, kommer jeg ikke så langt med det som med f.eks ClockGen.. Meg midt på lyse da'n! Lenke til kommentar
sdn Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Irriterer meg MYE over folk som quote: Alcoholiday: Hva med å søke på forumet litt først? Er X antall poster om dette fra før av... unquote. Greit! Hva vil du fram til? Du er flink som kan søke? smart kar ja... Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Vet ikke hvordan Powerstrip er på Radeon 9x kort, men det funker ikke på GeForce FX og nyere kort. Men det synes jeg er det beste klokke programmet, pluss at det har mange andre flotte funksjoner. Ellers har du ATItool og Rivatuner. Begge er helt greie programmer som fungerer kjempefint Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det er Hardware som begrenser OC, IKKE Software Hvorfor kan jeg da klokke lenger med RivaTuner enn Power Strip? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det er Hardware som begrenser OC, IKKE Software Hvorfor kan jeg da klokke lenger med RivaTuner enn Power Strip? Fordi Powerstrip ikke har "trinnløs" mhz-skala. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det er Hardware som begrenser OC, IKKE Software Hvorfor kan jeg da klokke lenger med RivaTuner enn Power Strip? Fordi Powerstrip ikke har "trinnløs" mhz-skala. Altså så er det software som begrenser overklokkingen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det er Hardware som begrenser OC, IKKE Software Hvorfor kan jeg da klokke lenger med RivaTuner enn Power Strip? Fordi Powerstrip ikke har "trinnløs" mhz-skala. Altså så er det software som begrenser overklokkingen Akkurat Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det er Hardware som begrenser OC, IKKE Software Hvorfor kan jeg da klokke lenger med RivaTuner enn Power Strip? Fordi Powerstrip ikke har "trinnløs" mhz-skala. Ja, hva er det du maser om da? Da teller software, tenk før du sier Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Brukte ATI tool på dette kortet. Fikk ca 600 poeng mer i 3dmark01se. Etter det fikk jeg noe artifackts eller hva det heter. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Brukte ATI tool på dette kortet. Fikk ca 600 poeng mer i 3dmark01se. Etter det fikk jeg noe artifackts eller hva det heter. ATItool er veldig bra til ATI kort, RivaTuner er veldig bra til Nvidia kort Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Fikk 12500 med en AMD xp 2600, 512 twinmos og Sappfire 9600 xt. Er ikke det Litt lite? Med Pentium 2.8 HT og geforce4 ti 64 mb får jeg 14000.. Endret 10. juli 2004 av Alcoholiday Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå