Mikke Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Hei! Windows finner ikke TV kortet mitt lenger. Det oppfører seg som om TV kortet ikke er tilkoblet. Jeg finner det heller ikke i egenskaper for system. Jeg har ikke gjort noen endringer siden jeg brukte korter sist. Jeg bruker Windows98SE. Pinnacle PCTV Pro. Håper jeg slipper å reinstallere windows... Takker for svar. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Du kan prøve dette. Avinnstaller PCTV softwaren. Sett TV kortet inn i et annet PCI spor. Innstaller kortet på nytt. Lenke til kommentar
KAFFEGUD Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei Fungerer sikkert å bytte PCI slot,men du kan merke deg noe merkelig som skjer med mitt TV kort. Hvis det ikke står i slotten under grafikk kortet så vil ikke win 98 finnne kortet. Snakket med en kvasiguru på hardware på hvorfor det var slik og fikk til svar at slik var det bare med tv kort. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Samme skjedde med mitt, men uninstall / reinstall av softwaren fikk det til å fungere igjen. Lenke til kommentar
Mikke Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Hovedkortet mitt har bare 2 PCI spor. Kan jeg bytte plass på lydkortet og Tv kortet, uten å måtte installere noe på nytt? Takker for svar. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Du kan la de bytte plass. Du må kanskje innstallere lydkortet på nytt, men er ikke helt sikker på om det er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå