supercub Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Etter at eg la inn omegadrivar forsvant kontrollpanelet mitt til skjermkortet. På desktopen er det "Catalyst Control Panel". HER kan du sjå leis kontrolpanelet ser ut no. Leis får eg tilbake det gamle kontrolpanelet? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sletter omega og legger inn catalyst driverene... Lenke til kommentar
supercub Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Vil helst ha omegadrivar skjønna du! Det ha gått før! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Vil helst ha omegadrivar skjønna du! Det ha gått før! Legg den inn på nytt: Start->all program->Radeon Omega Drivers vx.x.xx->(Re) Install Omega Drivers Lenke til kommentar
supercub Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Skal eg avinstallere den fyst? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Start->all program->Radeon Omega Drivers vx.x.xx->(Re) Install Omega Drivers LES... Lenke til kommentar
supercub Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Nei, det gikk ikkje får vel gå tilbake til ati da... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Nei, det gikk ikkje får vel gå tilbake til ati da... Ikke nødvendigvis. prøv først å avinstaller driveren: "Bruksanvisning" Lenke til kommentar
supercub Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 No kobla eg opp skjer nr 2 så eg har to skjermar. No er kontrollpanelet er igjen, men berre for skjerm nr 2. Kan eg få den på skjerm nr. 1? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Catalyst Control Panel Skal funke. Lenke til kommentar
supercub Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Takk Lautsprecher Funka fint no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå