Gå til innhold

Problemer med overklokking

Anbefalte innlegg

Hey! har ett asus A7N8X-E Deluxe kort her som ikke lar meg overklokke... ikke faen om d vill... jeg har bare noen valg... som 333mhz (d er prossesoren på) også neste valg blir jo 400!!! d går jo ikke!! for no shitt! noen som vet hvordan jeg kan ta d "step by step"?

[i]EDIT av moderator - Endret emnetittelen til normalt norsk skriftspråk så alle kan forstå den[/i] Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken klasse går du i? 1, 2 kanskje tredje.

1) Skriv norsk!

2) Når du har lært deg det skal jeg hjelpe deg "step by step"!

JEG HAR BARE NOEN VALG

du ser jo d at tastene er rett ved siden av hverandre på tastaturet...

og når du skriver fort så er det lett og skrive feil ok?

Lenke til kommentar
Hey! har ett asus A7N8X-E Deluxe kort her som ikke lar meg overklokke... ikke faen om d vill... jeg har bare noen valg... som 333mhz (d er prossesoren på) også neste valg blir jo 400!!! d går jo ikke!! for no shitt! noen som vet hvordan jeg kan ta d "step by step"?

Prøv her:

overklokking.no

,men skriv litt mer saklig så får du sikkert bedre svar :huh:

Lenke til kommentar

Vær vennlig å unngå SMS språk på forumet. Her har du flere enn 160 tegn til rådighet. SMS språk er veldig forstyrrende og tungt og lese, og det er absolutt ingen grunn til å implementere det i det normale norske skriftspråket. Prøv å ta det med i en arbeidssøknad, og se hvor mange år det tar før du får arbeid...

Lenke til kommentar

Hvet ikke hvor mye du kan om klokking, men du har valgt "Malual" på prossesor hastigheten? Guidene overklokking.no er verdt å lese. Kan ikke si så veldig mye mer på grunn av at eg ikke hvet hvor "valga" dine er i bios.

PS: d=det. Ingen vits i forkortelser for eit ord på tre bokstaver.

Lenke til kommentar
Det er et valg som gjør at du kan endre FSB med 1 MHz om gangen... lenge siden jeg hadde kortet, så jeg kan ikke huske akkurat, men er "User defined", "Expert" eller noe i de duren.

Stemmer dette ja.

Sett det fra automatic e.l. til expert eller user defined.

Lenke til kommentar
Hvilken klasse går du i? 1, 2 kanskje tredje.

1) Skriv norsk!

2) Når du har lært deg det skal jeg hjelpe deg "step by step"!

JEG HAR BARE NOEN VALG

du ser jo d at tastene er rett ved siden av hverandre på tastaturet...

og når du skriver fort så er det lett og skrive feil ok?

Bruk heller litt tid på å skrive. Se også gjerne over etter at du har skrevet innlegget for å finne feil. _det_ har du vel tid til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...