fredriku Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Noen som kan hjelpe meg? GPRS vil ikke opp og gå.. Uansett hva jeg gjør. Har prøvd mms og gprs oppsett fra flere steder nå. På forhånd takk! Har igjen prøvd dette, og snakket med NetCOm senest idag. De slettet profilen min, og aktiverte mms og gprs på nytt for meg. Virker fortsatt ikke, noe som er veldig leit.. Da får jeg ikke oppdatert meg med nyheter når jeg er på ferie.. Men, om det er noen som kan gi meg et tips eller to, så hadde jeg blitt lykkelig! Endret 12. juli 2004 av fredriku Lenke til kommentar
jorg Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 jeg har siemens m65 men det er nesten det samme. Innstillinger-Datautveksling og så krysser du av Gprs du kan også krysse av ir der. hvis du har gjort det der, vet jeg ikke (ring til netcom sin kundeservice) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 jeg har siemens m65 men det er nesten det samme. Innstillinger-Datautveksling og så krysser du av Gprs du kan også krysse av ir der. hvis du har gjort det der, vet jeg ikke (ring til netcom sin kundeservice) Jeg prøvde innstillingene for M65, og de funket halveis igrunn. Begynner å koble opp. Men er jeg avhengig av å ha på IrDA? Takker for svar forresten Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg får heller ikke GPRS til å fungere. Har også prøvd oppsett flere steder... Noen som kan sende en mail til Netcom og si at flere har dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå