Gå til innhold

Pris på hjemmeside


Anbefalte innlegg

God kveld alle sammen :)

Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med hva jeg skal ta for denne siden her:
[url="http://www2.haram.folkebibl.no"]http://www2.haram.folkebibl.no[/url]

Det jeg har gjort er:
- Designet alt design.
- Kodet (PHP, CSS/divs)

Siden er testet og funker fint i IE, Opera, Mozilla Firefox og Netscape. Den er også XHTML Transitional 1.0 og CSS valid.

Har brukt en del timer på det, så jeg vil finne ut hva dere ville tatt for den om dere var meg?

Takk på forhånd :) Endret av alex100
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange timer har du brukt på dette? Hvilke funksjoner er til stede for admin? Hva slags arbeid i PHP har du gjort?

 

Ved første øyekast vil jeg tro at du burde få mer enn 5000 kr for den iallfall. Dette innebærer da at de skal kunne redigere nødvendig informasjon gjennom et kontrollpanel. Tenker spesielt på nyheter og sidene som inneholder nye filmer, bøker og og ny musikk.

Lenke til kommentar
Hvor mange timer har du brukt på dette? Hvilke funksjoner er til stede for admin? Hva slags arbeid i PHP har du gjort?

 

Ved første øyekast vil jeg tro at du burde få mer enn 5000 kr for den iallfall. Dette innebærer da at de skal kunne redigere nødvendig informasjon gjennom et kontrollpanel. Tenker spesielt på nyheter og sidene som inneholder nye filmer, bøker og og ny musikk.

Det er det jeg ikke vet :) Har liksom jobbet med den samtidig som andre ting, så jeg har ikke bare jobbet med den i flere timer. Men kanskje rundt 20-25 timer.

 

Når det gjelder admin funksjonene så er der ikke noen slik funksjon. Jeg har bare satt opp et default oppsett og lært han som skal skrive der hvordan en gjør det. Han er godt kjent med HTML fra før, så det var ikke noe problem. I tillegg tilbyr jeg hjelp til vedkommende ved alle døgnets tider. Jobber ellers for dem med andre IT relaterte saker, så det er ikke noe problem å assistere dem om de kommer borti problemer.

 

I PHP har jeg brukt includescripter og editet et mailscript en del jeg har brukt tidligere.

 

I tillegg har en jo skriftstørrelse-skiftingen nede til høyre der jeg har brukt et styleswitcher script for å øke tilpasse skriftstørrelsen for f.eks. svaksynte osv.

Endret av alex100
Lenke til kommentar

Vil påstå at litt i overkant av 5k er en fair pris, men prisen eller i evt. timelønnen burde jo egentli vært avtalt på forhånd slik at det ikke oppstår noen misfortståelser den dagen lønnen skal betales. Eller er det ikke vanlig i webdesigne-miljøet? I så fall bør det bli det. Jeg har selv blitt grundig lurt av sånt før. Derfor skriver jeg alltid kontrakt med arbeidsgiveren før jeg starter arbeidet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...