pcgutten Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei! Skal kjøpe goop men hvilken nett butikk? Jeg vil ha en med liten porto! For jeg har ikke så mye penger! Vet du noen om en som har billig porto? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kan du ikke dra bort til komplett eller noen databutikker der du bor? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 De har sikkert noe goop på startit (www.startit.no). Ligger rett ved Kilden (Mariero). Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Snorre123: Jeg bor på Hinna, visst du forklarer litt nærmere kan jeg stikke på den butikken og kjøpe Vet du hvor det ligger liksom? Foressten hvor bor du? Litt off-topic men men Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 StartIT har dette bildet på siden sin: Ligger altså rett over veien for Kilden. Er du i tvil hvor Kilden er kan du finne kart på gulesider.no (du finner for øvrig også kart til StartIT der). Bor på Sola. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Okei, har fått kjøpt meg Artic Silver 5 på St@rtit i dag! Funker kjempe flott den! Takk for hjelpen Snorre123 ender nok med at jeg kjøper nytt hovedkort og andre ting der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå