Gå til innhold

Koble sammen 2 psu.

Anbefalte innlegg

Jeg har koblet sammen 2 psu uten det hjalp...den første, primære psu startet, men den andre testet jeg floppy ledning koble mot Waterchill settet for start av 230v, sjekket om radiator-vifte gikk...den gjorde ikke det...

Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har koblet alt nøye, EN RAR problem:

Når pc er 0/1 1 er på, og sikringen har gått av, når jeg skal plugge stikkontakt, da er hele etasjen gått. Men hvis jeg har 0/1 0 er av, da går det, så jeg trykke på 1 jumper, og starter maskin med 3 skjermer... Det er rart...hva har jeg gjort feil, det må være noe feil med koblingene.

Lenke til kommentar
Jeg har koblet alt nøye, EN RAR problem:

Når pc er 0/1 1 er på, og sikringen har gått av, når jeg skal plugge stikkontakt, da er hele etasjen gått. Men hvis jeg har 0/1 0 er av, da går det, så  jeg trykke på 1 jumper, og starter maskin  med 3 skjermer... Det er rart...hva har jeg gjort feil, det må være noe feil med koblingene.

Er det bare jeg som ikke forstår "0/1 1" og "0/1 0" ? :dontgetit:

Omformulér er du snill... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke PSU'ene beregnet for pc er glade i paralellkobling av 5 volt og 12 volt uttakene (hvis jeg forstod d riktig så hadde du gjort d?)

Hvis du skal ha dette til å fungere må du koble minusene fra psuene sammen (svarte ledninger)

Du trenger ikke koble sammen mer enn 1 fra hver.

Deretter kobler du ledningene for å skru på pSuene sammen. (er grønne hvis jeg ikke husker feil)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...