Qwseyvnd Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har koblet sammen 2 psu uten det hjalp...den første, primære psu startet, men den andre testet jeg floppy ledning koble mot Waterchill settet for start av 230v, sjekket om radiator-vifte gikk...den gjorde ikke det... Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 har du sendt pover good signal til psu nr.2? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 prøv og "kikkstarte" den. se prioritert tråd Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Må jeg koble også på "Pin8 - Power-Good" signal, den grå/lys grønn ledningen? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg fant ut at viften på 2nd psu går bare 1 sek i start og 1 sek når jeg avslutter den...hva er galt? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Den får ikke nok strøm kanskje? Hilsen Lars Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Hva er galt da? når den ikke får nok strøm? skal jeg koble til flere vifter ? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Fant svaret...måtte koble til en vifte jeg hadde liggende...nå går den fullt...jeg må ha gjort noe slik at 2 nd psu er alltid på, men den Chieftec 360 er av. Hjelp meg. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kobl saman PS_ON eller dei grøne ledningane. Dei er pin 14 Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Har gjort selvfølgelig...men strøm går hele tiden på PSU nr 2. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Bruker du atx kontakta? Viss PS_ON ikkje har kontakte me jord skal den ikkje starte. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har koblet alt nøye, EN RAR problem: Når pc er 0/1 1 er på, og sikringen har gått av, når jeg skal plugge stikkontakt, da er hele etasjen gått. Men hvis jeg har 0/1 0 er av, da går det, så jeg trykke på 1 jumper, og starter maskin med 3 skjermer... Det er rart...hva har jeg gjort feil, det må være noe feil med koblingene. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har koblet alt nøye, EN RAR problem:Når pc er 0/1 1 er på, og sikringen har gått av, når jeg skal plugge stikkontakt, da er hele etasjen gått. Men hvis jeg har 0/1 0 er av, da går det, så jeg trykke på 1 jumper, og starter maskin med 3 skjermer... Det er rart...hva har jeg gjort feil, det må være noe feil med koblingene. Er det bare jeg som ikke forstår "0/1 1" og "0/1 0" ? Omformulér er du snill... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 0/1 1/0 er av/på bryter i psu. Lenke til kommentar
crauzer Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg tror ikke PSU'ene beregnet for pc er glade i paralellkobling av 5 volt og 12 volt uttakene (hvis jeg forstod d riktig så hadde du gjort d?) Hvis du skal ha dette til å fungere må du koble minusene fra psuene sammen (svarte ledninger) Du trenger ikke koble sammen mer enn 1 fra hver. Deretter kobler du ledningene for å skru på pSuene sammen. (er grønne hvis jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg koblet bare PS-ON og GND fra begge psu... ikke annet. Nå går det bra, hvis jeg avsluter med bryter-knappen på fronten, da går psu nr 2 alltid, så jeg må avslutte via Windows/Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå