Artistic.Hipster Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har laget to animasjoner og vil gjerne ha den ene(et fly) til å fly over den andre, kan det gjøres? I såfall hvordan? Jeg har både imageready og animation sjop til rådighet Her er de to animasjonen: Jeg vil altså ha flyet flygende forbi innimellom Lenke til kommentar
Anne G Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Mulig jeg svarer dumt, har ikke all verdens erfaring med animasjoner. Men har du prøvd å ta enkeltbildene fra "fly over"-animasjonen og legge innimellom bildene i den "stasjonære" animasjonen? Går vel an å eksperimentere med tiden mellom hver bilde og se hva som blir best? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ehm, det første du må gjøre er å fjerne flyet på den andre animasjonen.. + den andre animasjonen "rister".. - Nå har ikke jeg imageready, men har brukt det en gang - det er relativt enkelt å lage dette. Flyet ditt har jo allerede en transparent bakgrunn så det burde vel egentlig bare være å legge den i en layer over den andre. - Jeg synes du bør prøve deg litt frem med ImageReady, om ikke noen andre her har det og kan det godt. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) ja det var noe slikt jeg prøvde på, men skytingen måtte være kortere en flygingen(noe som skapte problemer) Og ristingen må jeg vel og fjerne, selv om jeg likte det Men, men får vel prøve meg litt frem, men alt var så vanskelig i imageready. Det gikk jo ikke ann å redigere en "single" frame uten at forandringen gikk på alle *Edit, Greier nok ikke å fjerne flyet fra den andre animasjonen(da det er der jeg fikk flyet fra) Endret 10. juli 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå