Gå til innhold

blåtann kort + n-gage

Gjest bruker-45896

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-45896

heisann! :)

har en slik n-gage... vil ha et blåtann kort så jeg kan overføre filer osv.

et kort noen dere kan anbefale til en _BILLIG_ :dribble: pris?

takk :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo,du har rett.Det skal jo følge med USB-kabel med N-Gage.Spørs om han kjøpte brukt eller om han har nye N-Gage QD :hmm:

Men uansett ta en titt Her ,samme hvilken du tar egentlig.Bare prisen kan bli en hindring for deg.

Edit:Denne er feilpostet.Hvis du(trådstarter) ikke vil at denne skal ble stengt,ta å PM en av amobil`s moderatorer.Så flytter de sikkert den til Symbian delen ;)

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

følger med en usb kabel men det programmet som man bruker til å overføre java filer osv. bruker bluetooth.

ser på amobil de så fine ut de adapterene... ikke koster de mye heller =)

Endret av bruker-45896
Lenke til kommentar
følger med en usb kabel men det programmet som man bruker til å overføre java filer osv. bruker bluetooth.

Huh? :dontgetit:

Hvis du har kabel,så er det mye raskere enn bluetooth adapter.Du skal vel bruke med følgende programvare(?).Husker ikke helt hva den hete,Nokia ett eller annet?

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

programmet _krever_ bluetooth, kan bruke usb'en til overføring av musikk men ikke mer... veldig teit måte men....

programmet som man bruker for å overføre java programmer/spill osv. heter nokia pc suite for n-gage, og det krever bluetooth...

programmet som man bruker for å overføre mp3's heter nokia audio manager...

edit: oops, liten feil der =) skrev litt feil blanda med en anna post

Endret av bruker-45896
Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

altså, når jeg putter inn usb kabelen kommer det opp "Lokal Disk G:" hehe, altså får jeg en "harddisk" på 32mb =)...

der ligger det mange mapper og jeg har funnet ut hvor java programmene ligger har og har lasta ned java programmer og kopiert limt inn til samme mappe og andre mapper... men det kommer bare "systemfeil!" når jeg prøver å se hvilke programmer jeg har... (på mobilen altså).

syns også det er rart, men jeg tror at pc suite programmet på en måte blir en slags "connection" mellom symbian og windows, for mp3'ene ligger i root på G:

så teoretisk sett kan jeg bare kopiere lime inn mp3 i root dir på G:

uansett tror jeg at jeg kommer til å kjøpe den billigste bluetooth adapteren.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...