Gå til innhold

Bærbar til vidergående

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
xp home, pro støttes ikke. Mye som ikke funker da

støtter ikke maskinen din xp pro??????????

Til MCDr: Jeg har selv en Fujitsu Siemens amilo 8820 og er veldig fornøyd med den. Mulig du har hatt problemer med din model, men å si at Fujitsu Siemens maskiner generelt er dårlige er jeg så absolutt ikke enig i.

Nei, den støtter ikke XP Pro! Du får installert osv, men feks hver gang du trykker stand by så krasjer den.

Jeg sa ikke at FS maskiner generelt er dårlige, jeg sa at jeg ikke ville kjøpt en igjen!

Lenke til kommentar

kjøp ditt , kjøp datt... hehe.. regner med at du har nok å velge mellom allerede så jeg gidder ikke anbefale noe pc...

Antar at du skal gå på den skolen i hvertfall 3 år og bruke maskinen hele den tiden...

det som blir utdatert på pc'er fortest er minne, så harddisk, så cpu til slutt... så pass på at du har muligheten til å oppgradere dette..

Så over til det jeg egentlig ville si.. sørg for at du har garanti på pc'en i hele levetiden.. carry in 3yrs eller.no slikt.. Så slipper du at skjerm eller hovedkort ryker etter 2 år og du må kaste hele lappisen fordi det er så dyrt å skifte det ut..

Lenke til kommentar
Hvorfor apple? Hvorfor ecs? Kanskje vært lurt å si noe mer.

apple er vel en arbeid pc, etter det jeg har lest.

jeg synes ecs er et bra meke + at de har greie priser.

Hva er en arbeid pc...?

Kanskje du skal lese litt til... ;)

Lenke til kommentar
xp home, pro støttes ikke. Mye som ikke funker da

støtter ikke maskinen din xp pro??????????

Til MCDr: Jeg har selv en Fujitsu Siemens amilo 8820 og er veldig fornøyd med den. Mulig du har hatt problemer med din model, men å si at Fujitsu Siemens maskiner generelt er dårlige er jeg så absolutt ikke enig i.

Nei, den støtter ikke XP Pro! Du får installert osv, men feks hver gang du trykker stand by så krasjer den.

Jeg sa ikke at FS maskiner generelt er dårlige, jeg sa at jeg ikke ville kjøpt en igjen!

Kan vel kanskje ikke si meg helt enig i det du sier... Jeg sitter selv på en FS Amilo D1840 og kjører Windows XP Pro uten noen som helst problemer... Har heller ikke noen problemer med USB og FireWire utstyr... kjører både USB lydkort, Tastatu/Mus og Harddisk via USB uten noen form for problemer.

Er nok bare du som har rota litt mye på den...

Men jeg er enig i at D1840 ikke passer til skolebruk, til det er batterikapasiteten for lav, og den bråker mye... (vifta går hele tiden).

Lenke til kommentar

Har akkuratt fullført vgs med en sånn pc klasse på Ringsaker Videregående skole... Vi kunne leie, men jeg kjøpte meg en whitebox cl50 i fjor... En bra maskin til 15000... Jeg bruker jo pc'n til mer enn bare surfing, men egentlig er selv de billigste maskinene gode nok til skolebruk...

Kanskje det er ringsaker du skal begynne på også? hørte det skulle startes opp en pcklasse fra grunnkurs hvor de måtte kjøpe selv i år så....

Ellers gled deg til 3 fine år med laptop i klasserommet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...