Gå til innhold

Noen som har prøvd CX65 her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har CX65 , synes den har en glimrende skjerm.

Kameraet er også bra , ihvertfall like bra som K700i.

Hadde en SE K700i som jeg kvittet meg med p.g.a liten skjerm og en enorm mengde med bugs. Hvis en sammenligner med den så er skjermen bedre på CX 65 fordi den er fysisk større.

Eneste som jeg synes er dårlig med min CX 65 er at bakdekselet er litt løst + at joystick er dårlig estetisk utformet .

Ellers er jeg kjempefornøyd og har heller ikke oppdaget noen bugger på den .

Min mening er at CX 65 er et bedre kjøp (ihvertfall for meg) , enn K700i. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har CX65 , synes den har en glimrende skjerm.

Kameraet er også bra , ihvertfall like bra som K700i.

Hadde en SE K700i som jeg kvittet meg med p.g.a liten skjerm og en enorm mengde med bugs. Hvis en sammenligner med den så er skjermen bedre på CX 65 fordi den er fysisk større.

Eneste som jeg synes er dårlig med min CX 65 er at bakdekselet er litt løst + at joystick er dårlig estetisk utformet .

Ellers er jeg kjempefornøyd og har heller ikke oppdaget noen bugger på den .

Min mening er at CX 65 er et bedre kjøp (ihvertfall for meg) , enn K700i. :yes:

Og om du vil ha bakdeksel som sitter, og joystick som er super.. Legger du på noen hundringser og får M65.. GENIALT :)

Lenke til kommentar

Vel, bakdekselet på mitt eksemplar sitter fast som det skal, og joysticken trives jeg helt utmerket med. Kuriøst at du bruker ordet "estetisk"... slett ikke klart for meg hva du mener med det. ;)

CX65=knalltelefon.

Lenke til kommentar

joysticken trives jeg helt utmerket med. Kuriøst at du bruker ordet "estetisk"... slett ikke klart for meg hva du mener med det. ;)

Han synes vel at den ikke passer inn utseendemessig. Derfor ordet estetisk :)

Jeg tror CX65 vil være en fin mobil for trådstarter. Den er overall bra telefon for de fleste, uten spesiell særpreg untatt mye-for-penga.

Enkelt svar på spørsmål: Sjermen er bra. Kamera er bra (ihvertfall like bra som konkurrenter).

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Har denne mobilen selv, og syns den er meget god, både skjerm, lydkvalitet på ringetoner osv.

Kamera er også veldig bra, selv når du Zoomer, hvilket er meget imponerende..

Kan trygt anbefale denne.

Mangler er jo at den bl.a ikke har blåtann og minnekort.

Men dette kan jeg leve uten ;)

Og jeg får ikke til NetCom GPRS :\

Lenke til kommentar
Ja. Hvis du ikke trenger blåtann, så er dennne bedre på alle områder! :thumbup: Meget god skjerm, bra kamera og god lyd :yes:

Og hvordan vet du det, Jalleks? :p

hehe..

Hvordan han vet det? Prøv de to mobilene opp mot hverandre så skjønner du det ganske lett.. se også på spesifikasjonene..

CX65 knuser T630 på skjerm, minne og kamera. Viktige punkter synes jeg.

Lenke til kommentar

Har en M65, den er egerntlig en forsterket CX65 så den tåler røffere behandling. Er veldig godt fornøyd med alt bortsett fra software bugs, men update kommer snart.

Anbefaler å kjøpe enten IR eller datakabel i tilegg til mobiler som dette.

Skal du ha enda bedre kamera og enda mere minne og minnekort støtte så venter du ettpar uker på S65, den støtter AAC lydfiler (nesten som MP3) og den har 3D Java :yes:

Lenke til kommentar
Og det sier DU, se signaturen din... Nokia 3510 DET er søppel det 

tør jeg nevne IBOOK!!??? køddefaen.....

Nå snakker vi om mobiltelefoner, ikke mac. Derfor han nevnte 3510! Og det hjelper ikke deg å kalle folk for køddefaen. :)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt meg CX65 for et par dager siden og jeg er strålende fornøyd.

Skjermen er fin og klar, kamerat er helt ok.

Kjøpte med abb. men har enda ikke fått nett.. KJøpte mobilen på fredag, kan det ta lang tid? har nytt nummer så omregistrerings ting&tang skal ikke være noe problem. Bør jeg gå til shappa og snakke med dem? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...