Gå til innhold

1 sekunds lagg i CS


Narue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som spiller mye cs klager på driverne til Radeon for de er veldig ustabile til og spille med, du får liksom ikke noe flyt i spillet.

Ettersom jeg har hørt har radoen laget nye drivere for og bedre dette (correct me if im wrong)

Jeg har hatt problemer med drivere etter 3.6. Men hvis du bruker drivere fra Omega (som finnes her) så kan du velge om du skal legge inn drivere spesifikt til cs, eller de nyeste driverene :)

Lenke til kommentar
Som sagt så har jeg fått fikset problemet ved å clocke cpu opp 70 mhz :]

 

Og verken rates eller vsync gir vel den type lagg jeg hadde.

 

Tronyx : Så det betyr at om jeg kjører 100 hz så kan jeg spille med vsync på og likevel ha 100 fps?

Ja det skulle jeg absolutt mene..

Men det kommer litt ann på skjermen du har..

 

Jeg starta å spille cs med en wacky 17" targa skjerm, funka dårlig da.. bytta til Hyundai 19" dynaflat.. funker bra nå..

 

Men ser ikke hvorfor du ikke bare kan skru av vsync, du får bedre ytelse.

Har du vsync på så slipper du liksom ikke ut alt du har i den pcen din.

 

Jo høyere Hz du har på skjermen ( av det som skjermen tåler ) så fungerer det bare mer behagelig for øynene over lengre tid.

 

Å hvorfor ikke investere i en litt dyrere skjerm når det er det man hele tiden ser på?

Lenke til kommentar

Til deg som hadde en gammel 128 md ram pc osv og spilte cs med 60 fps..

 

Som jeg har sagt, men må si det igjenn..

Når den nye versjonen av cs kom ut, alså 1.6 så kom en tung grafikkmotor..

Du klarer aldri whatsoever så kjøre cs på det systemet nå...

 

END OF CASE!

Lenke til kommentar

dropper fps-en når det lagger?, og hvorfor i ******** kjøpte du ati kort hvis hovedformål var å spille cs?, nvidia gruser da ati i cs. det kan være du har driverproblemer........ forsøk å installere driverene på nytt.....

 

btw: 100fps klarer man med uten problemer med xp2500 og et gf4 ti4600.........

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
omg, altså. bruke spenn på cs, hadde en gammel celeron 300mhz, 128mb ram, og banshee kort fra en jalla produsent, og da spilte jeg cs, uten noen form for lav fps, men for høy hadde jeg ikke, lå på ca. 60 gjennom snittlig.

Og husk at de fleste CS-gaymer-fjortissene kjører skjermen på 60-85 Hz oppdatering, mens de likevel syter etter å få 100 fps i spillet. :!:

Gaymer ja :p

 

Jeg spiller selv med 60 Hz og en oppløsning på 600x480

 

Jeg synes det fungerer fint. Jeg har også prøvd med 1024x768, men det ble ikke det samme, selv om spillet kjørte helt glatt. Jeg har vant med at alt var så stort, og de fleste jeg kjenner spille rogså mend den raten.

Lenke til kommentar
omg, altså. bruke spenn på cs, hadde en gammel celeron 300mhz, 128mb ram, og banshee kort fra en jalla produsent, og da spilte jeg cs, uten noen form for lav fps, men for høy hadde jeg ikke, lå på ca. 60 gjennom snittlig.

Og husk at de fleste CS-gaymer-fjortissene kjører skjermen på 60-85 Hz oppdatering, mens de likevel syter etter å få 100 fps i spillet. :!:

Gaymer ja :p

 

Jeg spiller selv med 60 Hz og en oppløsning på 600x480

 

Jeg synes det fungerer fint. Jeg har også prøvd med 1024x768, men det ble ikke det samme, selv om spillet kjørte helt glatt. Jeg har vant med at alt var så stort, og de fleste jeg kjenner spille rogså mend den raten.

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har dine øyner ;)

Lenke til kommentar
TroNyx: hva mener du med det?

 

640*480 er faktisk en veldig bra oppløsning i cs. Selfølgelig synes han sikkert det ser finere ut med 1024*768

Jeg synes det ser finere ut i 1024x768 ja, men jeg liker det at alt er så stort når jeg spiller. SLik at jeg har lett oversikt. Det er det jeg har spilt med siden før jeg viste forskjellen på de forskjellene størrelsene på skjermene. Så jeg er vant til det.

 

Jeg merker ikke noen stor forskjell på 60 Hz og 85 Hz i cs. Men ikke i cs, merker jeg det grundig. Jeg synes synd på alle på skolen som har skjermene sine på 60 Hz, og jeg er en av de få som har stilt inn de jeg bruker på 85 Hz

(av en eller annen grunn har z tasten min fukka opp nå)

 

edit: Hvordan får jeg bestemme hvilken Hz som spillet skal kjøre i?

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

Å herregud..

Leser du i det hele tatt forumet før du skriver noe Nixen?

 

Les litt lengre opp så ser du hva jeg har skrevet om det med vsync...

Men siden du neppe gidder så skriver jeg det her

 

 

VSYNC GIR IKKE EN SLIK TYPE LAG SOM HAN HER BESKRIVER !!!

 

Fix cfg sier jeg bare...

Lenke til kommentar

at grafikkmotoren i 1.6 er tung er overstatement of the year.., spiller riktignok med xp2500, 512 ram og 9800 pro.. men allikevel, jeg kan ha oppe en haug med prosesser og slakte maskina skikkelig.. selv da merker jeg ikke drops i cs.

 

Prøv f.eks et spill som americas army eller UT2004.. da snakker vi tyngre motorer.

Lenke til kommentar

HAha.. må bare flire..

 

La meg se at du klarer 100 fps, å da mener jeg når la oss si det ligger 4-5 smoker på bakken, og dere rusher feks b2.. elns.. og du har mange andre prosesser?

HE_HE.. la meg se det..

 

 

Å for å rette litt her...

Jeg sa ikke at grafikkmotoren i cs er spesielt tung.. men fra den gamle som var i 1.5 så er det en liten forskjell..

 

Og til trådstarterter..

ATI sux og spille cs på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...