Gå til innhold

Renegade er bra !

Anbefalte innlegg

Jeg syntes at BF,UT osv er kule spill, men de var ikke først ute med alle kjøretøyene og det
Jeg skjøner ikke at C&C R ikke får all æren.
Da jeg fikk spillet var helt nytt for meg. + at du må kjøpe kjøretøyene og hvis laget gjør det bra får laget mer penger og kjøpe mer biler og fly osv
Dette oppmuntrer til lag arbeid.
Jeg spillte Renegade hver dag helt til jeg kjøpte Bf.
I BF er det mye mindre lag arbeid.

Er dere enige i at Renegade er ikke har fått den æren det fortente? :thumbup:
Eller uenige? :thumbdown:

tttt ttttt tttt tttt tttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det var ganske bra. Men det var med en gang jeg fikk det. Nå spiller jeg det ikke lenger. Jeg har klart hele spillet. Jeg er enig i at det ikke har fått all æren det fortjente.

Når jeg så folk skrive hvor dårlig det var, så lurte jeg på hvorfor. Men jeg synes BFV er gøyere!

Lenke til kommentar

AIAIAAIAIAIA

Renegade!! :love: Eg har spelt det online i over 2 år nå! Trur eg er den meste aktive Renegade spelaren i heile Norge.

Starta med demoen i våren 2002 og kjøpte retail til hausten etter utallige timer på samma brettet. I starten var det masse bugs og drit som desverre fekk mange til å kaste det i hylla, men det meste er luka vekk nå (sjølv om det framleis er ein del igjen som dumme EA ikkje kan patche)

Har vore innom fleire klaner og er definitivt i ein av dei beste nå.

Du finner meg vanlegvis på GSA (GameSpy Arcade).

Single Player er ikkje store greiene, men MP har eg hatt stor glede av (ganske innlysande sidan eg har spelt i 2 år).

Dersom du har det så er det verdt eit forsøk. :)

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...