intel_guru Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Har netto kjøpt meg en ny PC. XP 1600+ m/taisol 760 8KHA+ 256MB cas2 DDR 40GB WD ChiefTech fulltower m/300w Silent Systems PSU ATi Radeon LE RealTech 10mb NIC Det var vel alt. Skjer hadde jeg fra før. Problemet mitt er at når jeg lar musa være idle i 10-15 sekunder, så henger den igjen 1-2 sek når jeg begynner å røre på den igjen. Noen som vet hva det kommer av, evt har samme problemos? Har instalert win2k m/SP2, VIA 4.35, ATi ref. drivere fra mars en eller annen gang (nyeste til win2k), DX8a, VIA driver til AC97 lyd. (Dette var i kronologisk rekkefølge, altså sånn jeg instalerte det!) Svar motaes med takk :smile: :smile: :smile: ahh... der hang den seg opp igjen... forbanna irriterende....... Lenke til kommentar
Milla Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Tja, det var jo interresant å se hvilke komponenter PC'n din består av, men hvilken mus har du og har du lagt inn noen drivere til den? Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Gå inn i device manager og sjekk om strømbesparelse for usb står på. Den skal stå av. Dette fiksa problemet for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå