mms21 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Klikk her får å besøke NSF si nye hjemmeside !!! MÅ BARE SEES! Dette er ikke noe freewebs tull. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) ehh, kan ikke akkurat skryte av webdesignen her hvertfall... Edit: Vet ikke helt hva du mener med freewebs tull, men om du mener reklame og dritt , så har jo denne siden det? Endret 9. juli 2004 av Snabben Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ikke for å være frekk eller noe sånt, men hvorfor spiller du som har 2mb inn og ut med rates på 20 og 30? og i en klan med slike rates og faktisk. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ok.. hva var meningen med dette?.. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ikke skryt av templates..:/ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Du vet at det ikke er lov med reklame på forumet? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Aaah, sexy side jah! Også den råfete reklamen da!!!!11!!!11! Og caps lock er en fin bil! Nok en gang viser norges nye cpl mestere hva de er gode for! Keep up the good work! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Hvorfor er det en stor, fæl firkant til høyre? Edit: Jeg mener, å lø dn dr var rå azz!!!!11 Endret 9. juli 2004 av sosohal Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sida bugger i opera Får ikke opp noen side, verken i Opera eller IE. :| Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Og når vi snakker om siden, I(n)frames er dere gode på eller? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) her er vertfall buggen i opera.. Heter desuten favourite MAP, ikke maps slik dere har skrevet det i og med at det er i entall. men det viste du sikkert EDIT: Hvorfor ligger denne siden på Klandiskusjon og rekruttering ? Endret 9. juli 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Siden begynte vi på for 1 dag siden. Bruker Frames når den tid kommer? Hva kan vu gjøre for at siden kan bli bedre? Kom med forslag... Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Hva jeg ville med dette=? Kansje det er andre claner som vil gjøre det samme som oss. Lage en hjemmeside. Få ideer. Plomma, sosohal og niXon, er det aldri noe positivt der kommer med? Om dere ha bare negativt og komme med, så ikke si noe. Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ikke bruk frames ihvertfall... Lær dere css! Og gjerne php Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Den siden har vært oppe legne ^^ Var jo link til den på den forrige.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Da kan jeg vel få lov til å flashe min veldig ironiske clanside selv her da. --> Team Suxxorz (føler meg litt som en liten mus i et kattebur her nå.. ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hva jeg ville med dette=? Kansje det er andre claner som vil gjøre det samme som oss. Lage en hjemmeside. Få ideer. Plomma, sosohal og niXon, er det aldri noe positivt der kommer med? Om dere ha bare negativt og komme med, så ikke si noe. Sorry, så du mener at man _bare_ har lov til å si positive ting? Dritfet side. Ingen skrivefeil. Den er så kul at de som laga www.teamnoa.net måtte herme. Den er ikke buggy. Det er ingen flyvende firkanter overalt. Det er ikke masse irriterende reklame der. Veven er rett og slett perfekt! Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 La merke til linken til hjemmesiden din sosohol. Kanon bra side!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg