phax Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 hei, skulle hatt et virus program som ikke tok så mye ressurser, og som selvsagt gjorde jobben sin.. har norton nå, men synes det krever for mye.. noen bra alternativer? og visst noen kan anbefale en god firewall i sammeslengen hadde det vært fint! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Bruker PCilin og er veldig fornøyd med der Brannmur; Er det ikke noe som heter sygate? Er ikke sikker der Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 PC-Cillin støtter vi fullt ut. bruker det selv, og det er konge, bruker Pc-Cillin Internet Security 2004, den er med Firewall også. enkel i bruk, finner virus som norton ikke finner også er den kjapp på skanning. koster 400 kr. jepps sygate er det noe som heter ja. det er en brannmur. den er grei nok den ja. men mest av alt ligger mitt hjerte i PC-Cillin 2004. den har ALT jeg trenger+ litt til. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 PC-Cillin støtter vi fullt ut. bruker det selv, og det er konge, bruker Pc-Cillin Internet Security 2004, den er med Firewall også. enkel i bruk, finner virus som norton ikke finner også er den kjapp på skanning. koster 400 kr. jepps sygate er det noe som heter ja. det er en brannmur. den er grei nok den ja. men mest av alt ligger mitt hjerte i PC-Cillin 2004. den har ALT jeg trenger+ litt til. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 AVG er også et alternativ du burde se på. Brukte det lenge mens jeg fremdeles var Windows-bruker. Det er også helt gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå