Crack Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 1 og 2 er for å koble sammen cd-rom/dvd-rom og lydkort, men de er unødvendig i winxp.. nr 3 ser ut som en slags sensor eller noe, men det vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hater de ledningene, jeg må bestandig prøve meg fram De er for at du skal få lys når pcen tenker og skikkelig datalyder(plagsomt), tror jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 bilde 3 ser ut til og vere en Temp sensor til en Viftekontroller ??? evetuelt vifte med innebygged hastighets kontoller 1 og 2 ser ut til og vere sånne cd/dvd ledninger som musty sier eller ledninger til Pchøytaler/ led lys osv Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Bilde 3 kunne minne om en temperaturføler, men siden det ligger en jumper der så tipper jeg på en Intrusion Detect bryter. Dette er noe de færreste har bruk for, så man setter inn jumperen istedet for å slippe den "Intrusion" meldinga i BIOS. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå