Gå til innhold

hvorfor virker ikke codene?

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt far cry og kom til level 10! så måtte jeg slett alt på dataen så saven min på far cry ble jo slettet! derfor tenkte jeg at jeg skulle bruke coder frem til der jeg hadde komt! bare kose meg litt med spille :love: men kodene virker jo ikke!!!!!! hva jør jeg galt jeg trykker på knappen under Esc og skriver f.eks : god_mode_count=1 !!!! er det noen som vet hva jeg gjør galt!!!!!!!!!!

På forhond takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker heller ikke hos meg, men last ned en trainer, da er det bare å trykke en knapp for å få evig liv.. :thumbup:

hvor kan jeg laste ned trainer da???????????????????????????????????????? :blush::blush: og hvordan kan jeg få det til å virke :blush:

Lenke til kommentar
jeg har kjøpt far cry og kom til level 10! så måtte jeg slett alt på dataen så saven min på far cry ble jo slettet! derfor tenkte jeg at jeg skulle bruke coder frem til der jeg hadde komt! bare kose meg litt med spille :love:  men kodene virker jo ikke!!!!!! hva jør jeg galt jeg trykker på knappen under  Esc og skriver f.eks : god_mode_count=1 !!!! er det noen som vet hva jeg gjør galt!!!!!!!!!!

På forhond takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ser ut som at enkelte av tastene dine har en tendens til å henge seg opp.

kanskje det er det som er feilen.

Endret av capy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...