Ordinær Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jeg kjedet meg så jeg gikk inn på komplett og trykket på kjøp på alt som skulle til for og lage den perfekte PC. + Alt mulig av programmvare og utstyr. Laserskriver,virusprgram,videokamera,osv osv. (bare en av hver. Gjett hva totalen ble?( 281 431kr ! slå den Jeg gikke fort ut av explorer. Men hvis jeg noen gang vinner millioner i lotto, skal jeg kanskje trykke på "Gå til kassen" hehe Endret 9. juli 2004 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Do_the_Bender skrev: Jeg kjedet meg så jeg gikk inn på komplett og trykket på kjøp på alt som skulle til for og lage den perfekte PC. + Alt mulig av programmvare og utstyr.Laserskriver,virusprgram,videokamera,osv osv. (bare en av vær. Gjett hva totalen ble?( 281 431kr ! slå den Jeg gikke fort ut av explorer. Men hvis jeg noen gang vinner millioner i lotto, skal jeg kanskje trykke på "Gå til kassen" hehe Done it too.. Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Hva kom du opp i da? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det skal også sies at dette gjorde jeg hos dell.no, utifra deres "bygg-din-egen-pc-prosjekt", mener jeg kom opp i samme atmosfæriske sum som du gjorde. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 måtte jo bare prøve.. 337404,- på komplett.no og da er det bare pc med scanner, skriver og anlegg. + kun det av programvare som jeg bruker til vanlig. kunne vel presset det litt opp med å hive på foto, videokamera, mp3spiller +++ men ble lei i lengden! spesiellt siden jeg ikke har råd til en eneste ting av dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå