munky Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 er jeg ute på landet nå, eller ble clan-IT kvalifisert gjennom TG ? Du er ikke ute på landet nå. Jeg fikk intrykk av at det var Norsuo (element og gjengen) som vant på TG, men da var det vell Clan-IT da Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Norges representant var vinneren fra TG. Faktisk ikke, siden de som vant var et mix-team bestående av DarK, elemeNt, natu, diGitaL og knoxville. De hadde jo alle klaner med ambisjoner om å delta i ESWC med sine respektive lag, så finaletaperen IT fikk dra istedet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg fikk intrykk av at det var Norsuo (element og gjengen) som vant på TG, men da var det vell Clan-IT da De ble jo kvalifisert gjennom TG, selv om de ikke vant. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Når blir det nye kamper? Jeg fikk ikke sett den her. :------------------( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 ESWC er ferdig. The Titans vant. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Finnes det noen andre steder du kan se proffene spille kamper da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 CPL begynner snart da Da får du se de beste in action. Lenke til kommentar
munky Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 CPL begynner snart da Da får du se de beste in action. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå