Teo^-^ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har problemer med hz med mitt GF6800 GT, skjermen min takler maks 90hz, men det greide jeg og ha stabilt i alle spill osv med mitt Radeon9700PRO, med GF6800GT kortet mitt detter jeg ned i 60hz med engang i cs, har prøvd power strip og nvidia refresh rate 2.1 Lenke til kommentar
Treat Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 nvidia har jo en refreshrateoverdrive i sin egen detonator driver, slett de andre og prøv den Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hvor finner jeg den? Høyreklikk på desktopen og velg 'nVidia analog/digital display' på menyen til venstre finner du valget 'overstyring av oppdat. frekvens', trykk der så er resten selvforklarende. Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Har 85hz i wc3, men 60 i cs Lenke til kommentar
Templar Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er innebygd en "refresh override" inn i driverene.. Men då må velge oppløsningen som du bruker i CS og sette din Hz som du ønsker. Dette er en skuddsikker vei å få sin Hz. Simon Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) høyreklikk på skriveboret/egenskaper/innstillinger/avansert/ kort/vis alle modi.. der ser du alle hz din skjerm støtter i forskjellige oppløsinger. men du skriver max 90hz,er sikkert i 1024x768.spiller du i 1280x1024 må du sikkert ned på 70-80 hz. Endret 9. juli 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Det er innebygd en "refresh override" inn i driverene.. Men då må velge oppløsningen som du bruker i CS og sette din Hz som du ønsker. Dette er en skuddsikker vei å få sin Hz. Simon Har likens 1024/768 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er innebygd en "refresh override" inn i driverene.. Men då må velge oppløsningen som du bruker i CS og sette din Hz som du ønsker. Dette er en skuddsikker vei å få sin Hz. Simon Har likens 1024/768 er dette bare et problem i cs? Hvis så anbefaler jeg deg og spørre i gamer.no sin seksjon for cs, der er det nok folk som vet mere om problemet(vel og mærke hvis det er cs-relatert). Lenke til kommentar
Templar Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Teo, dette er i driverene.. bare se gott over dem, finn "Refresh rate override" og velg "Override refresh rates" og finn så oppløsningen din og klick på "default" og da for du opp de Hz som du kan velge mellom. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå