Gå til innhold

Rar lyd fra PSU - eksperthjelp trenges!

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt et Antec SLK3700BQE-kabinett, og der medfølger en Antec PSU av god kvalitet.

Problemet er at PSU'en lager en rar summelyd. Den er nokså sterk når strømknappen bak på kabinettet er på, og den blir svakere når strømknappen er slått av. Lyden forsvinner ikke før strømkontakten nappes ut.

Jeg mistenker kondensatorer eller noe slikt, men siden jeg ikke har greie på det ønsker jeg å forhøre meg med ekspertene her.

Er dette alvorlig, eller er det vanlig? Jeg har aldri hatt et slikt problem før.

Jeg setter pris på all hjelp!

- Sanyar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for hjelpen! Jeg hørte med en kamerat som har det samme kabinettet, og han hadde også en slik summing. Da tenkte jeg at det kanskje var normalt, men det er det jo rart om det er....

Jeg tok kontakt med utsalgsstedet, og venter nå på uttalelse derifra. Utrolig kjedelig å måtte reklamere ved å sende bort PSU, for ikke å snakke om dersom jeg må demontere hele pcen for å sende kabinett og alt sammen (som jo var solgt som en enhet).

Velvel, vi får se. Skjermen min har lagd en slik summelyd den også i noen måneder. Det er kanskje også et dårlig tegn?

-sanyar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...